Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMANDRA schreef:Waarom zijn jullie zo tegen deze vaccinaties als ik vragen mag? In mijn optiek wil ik mijn hond zo goed mogelijk beschermen dus ik zou ze gewoon laten zetten als de DA deze aan zou raden.
KimD schreef:IMANDRA schreef:Waarom zijn jullie zo tegen deze vaccinaties als ik vragen mag? In mijn optiek wil ik mijn hond zo goed mogelijk beschermen dus ik zou ze gewoon laten zetten als de DA deze aan zou raden.
Omdat er meer nadelen dan voordelen aan zitten. Meer zeg ik er niet over omdat je van ons toch verder niks aanneemt, omdat je toch graag bronnen en wetenschappelijke onderzoeken wilt, er zijn complete FB groepen vol met deze links, daadwerkelijke professionals die hun eigen research beargumenteren.
Gewoon op de juiste benaming van de enting zoeken en ze komen omhoog.
StalMelyn schreef:Oh ik kom even tussendoor, de teef is drachtigze hebben drie pups kunnen zien.
Helaas is de fokster ziek dus kennismaken doen we op een ander moment. Pas na kennismaken is ook zeker of je kans maakt op een pup en dat snap ik wel. Soms heb je bij mensen geen goed gevoel en verkoop je er niet aan. Maar ik ben even heel erg blij
StalMelyn schreef:Ik snap het ook heel goed. Daarnaast heb ik ook wat eisen aan de fokster en hoe de pups groot worden gebracht. Dus kennismaken is dan ideaal.
Wat bedoel je met de teef is er niet als je kennismaakt met de pups? Die is er toch bij?
lor1_1984 schreef:Onderzoeken laat ik als het ff kan zoveel mogelijk tijdens dezelfde afspraak doen.
Enten doe ik niet, wel titerbepaling en als daaruit blijkt dat er ingeënt moet worden laat ik ze los zetten.
Geen L entingen, geen kennelhoest tenzij ze ergens in pension gaan waar dat verplicht is (weet zo ff niet of die in de titerbepaling zit, zo ja; helemaal niet wanneer de waarde daarvan op orde is).
Maar ik moet zeggen dat mijn honden de afgelopen jaren keurige waarden hadden bij de titerbepaling, op basis daarvan zijn ze afgelopen zomer nog getiterd en ook toen waren de waarden keurig.
Ik geloof in 2024 of 2025 weer titeren.
Shaya_ schreef:Jongens wat een weer
Onze pup is geen fan van regen.