Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:@nicky heerlijke foto's! Maar euhm, is het koud bij jullie? Hier in Brabant is het echt niet koud te noemen vandaag hoor, we zitten al op 14/15 graden hier. Ook vanmorgen vroeg was het echt nauwelijks de moeite om een jas aan te doen
Skippy01 schreef:@nicky heerlijke foto's! Maar euhm, is het koud bij jullie? Hier in Brabant is het echt niet koud te noemen vandaag hoor, we zitten al op 14/15 graden hier. Ook vanmorgen vroeg was het echt nauwelijks de moeite om een jas aan te doen
Limoen schreef:Skippy01 schreef:@nicky heerlijke foto's! Maar euhm, is het koud bij jullie? Hier in Brabant is het echt niet koud te noemen vandaag hoor, we zitten al op 14/15 graden hier. Ook vanmorgen vroeg was het echt nauwelijks de moeite om een jas aan te doen
Hier (Drenthe) is het wel echt koud hoor. Vannacht 4 graden ofzo, nu 8.
Warboel schreef:Een date tussen Kesh en Saartje en een puppy voor Warboel!
Limoen schreef:Wij gaan in het weekend ook niet naar de mooie plekjes. Dat is geen succes voor Saartje..
De honden moeten de laatste tijd zoveel aan het werk met poseren voor vlees & snacksZe worden al helemaal hyper steeds als ik m'n camera aanraak
![]()
@ Yvetjes: Gefeliciteerd!
@ Kiwiwitje: Hoe is het met de pups? En heb je alweer zicht op goede baasjes voor alle pups? Ga je er ook eentje houden?
Karina schreef:Warboel schreef:Een date tussen Kesh en Saartje en een puppy voor Warboel!
Whaha nou Kesh behoort niet meer tot de vruchtbare orde dus dat gaat niet lukken![]()
Weet trouwens niet of ik het nog eens zou doen als ik tijd terug kon draaien, maar indertijd voor zijn veiligheid besloten. Meneer kon in ons toendertijd nieuwe huis/terrein werkelijk elke deur openmaken en rende als een kip zonder kop de weg op steeds. Maar uiteindelijk was ons eigen gedrag en routines aanpassen succesvoller, daar ben ik eerlijk in. Hij is buiten sociaal wat onhandiger geworden, gelukkig in huis nog steeds heel makkelijk, echt iedereen kan zijn hond mee naar binnen nemen bij ons en hij vind alles prima en gezellig. In tegenstelling tot mijn corgi. Die kan los in het bos weer prima met elke hond, maar is in huis weer niet zo gastvrij.
Maar echt, ik ben nog steeds elke dag verliefd, de mooiste hond ever is hij. Soms heb je wel eens dat het soort van went en je het zelf niet meer ziet, maar ik zie het elke dag weer al 7 jaar lang en geniet er van![]()
Hij is beeldschoon, maar ook echt heel grappig af en toe.
[ [url=m/BGlyNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga vandaag eens spelen met een longeerzweep met een "haas" er aan, kijken wat ie daarvan vindt. Ben geinspireerd door een van de vlogs van Limoen