Hij vliegt als een helikopter, heeft een lichtelijk gebutste vleugel, stort geregeld half neer en is vergeleken bij de valkjes van m'n schoonouders echt ieniemienie
Het nestje is in de steek gelaten door de ouders (en alleen deze heeft het overleefd), dus hij heeft een moeilijke start gehad en dat merk je nu nog wel.
Ach gut, dat klinkt inderdaad als een kneusje Maar toch ook wel weer sterk omdat ie het als enige heeft overleefd! Heb je een foto van het arme schaap?
Dido2316
Geplaatst: 28-03-20 15:07
Oh ja, en nog liever vliegt hij helemaal niet: het is een haal- en brengbeestje dat het liefste heel de dag bij ons op de bank zit
Meet: Remi (ja, vernoemd naar de hoofdpersoon in Alleen op de wereld)
Hij ziet er wel leuk uit dido! Ach als hij het verder goed doet en plezier heeft maakt het niet uit dat het een kneusje is toch zelfs onder mijn cavias zijn keuzen, lachwekkend maar kunnen goed leven.
Hoe is het nu in de volière cayenne?
Dido2316
Geplaatst: 28-03-20 18:32
Precies, hij heeft een goed leventje hoor. We lachen ons kapot om z’n capriolen af en toe. Met zo’n kneusje beleef je elke dag wat nieuws! Het verplicht thuiswerken is ook erg gezellig volgens hem. Lekker veel aandacht en snoeperijtjes
Alleen videobellen voor het werk is een minder groot succes, dan zit hij er constant doorheen te schreeuwen
Krijgen de vogeltjes bij jou alweer een beetje een lente in hun bol met dit lekkere weer?
Haha, wij maakten ook al grapjes dat David de Kabouter erin zit
Hoe maak je een vrouw met ochtendhumeur wakker? ...Amor doet het even voor! Eerst sluip je heel voorzichtig naar het nest van de heks in kwestie.. Dan klop je aan en (belangrijk!) kijk je na elke keer kloppen of je reactie krijgt.. Zo ja, maak je met gigantische snelheid dat je weg komt! Als mevrouw dan nog niet achter je aan komt betekent dit dat je verzoek is goedgekeurd en mag je zelf ook het nest in..
Filmpje van deze wereldverbeterende tutorial (en ja, zo doet ie dat iedere ochtend... )
Hij mag dan wel mislukt zijn maar hij is wel echt leuk Dido!
En jeetje Cayenne, zo lees ik 'n paar dagen even niet bij (thuiswerken is er met mijn beroep niet echt bij) en dan zie ik dat Joy en Titan de grootste klungels van de wereld zijn geworden... Zonde!
Blij dat Hera geen last heeft van d'r gescheurde luchtzak.
Zo doe je dat Amor! Niet meteen bovenop de dame duiken of onaangekondigd binnenvliegen, maar eerst netjes aankondigen en hopen dat je niet meteen wordt weggejonast. Amor weet hoe het hoort!