Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juniper schreef:Zo zat ze er bij:
[ [url=m/1o5sEp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit heeft ze nu:
[ [url=m/hnFdyu.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bovenste lagen zijn nog niet naar mijn zin, maar zodra ik de spullen binnen krijg kan ik weer aan de slag!
xDenies schreef:Jeetje Sanne, dat is inderdaad schrikken. Je hamster schrok waarschijnlijk ook en verdedigde op deze manier zijn territorium. Al met al blijft dat schrikken en zeker met een hoge val. Houd dr inderdaad goed in de gaten want intern kan er wel wat gebeurd zijn. Hoop dat het alles meevalt! Sterkte!!
__Sannne schreef:xDenies schreef:Jeetje Sanne, dat is inderdaad schrikken. Je hamster schrok waarschijnlijk ook en verdedigde op deze manier zijn territorium. Al met al blijft dat schrikken en zeker met een hoge val. Houd dr inderdaad goed in de gaten want intern kan er wel wat gebeurd zijn. Hoop dat het alles meevalt! Sterkte!!
Ja was echt heel erg schrikken. Ik heb haar vanochtend weer gezien en ze was haar vrolijke zelf gelukkig, maar blijf het dus in de gaten houden!
juniper schreef:Wat is jullie mening om een Syr in een Detolf te houden? Op Amerikaanse fora vinden ze het niks, omdat je niet genoeg bodum kunt leggen. Ik zie het anders, je kunt imo prima links het wiel neerzetten en dan stapsgewijs de bodem omhoog bouwen tot aan het dak. Wat denken jullie?