fannetje schreef:Leuk dat het zo goed gaat en succes met jullie eerste wedstrijd zondag.
Waar moet je heen?
Thanks. We gaan naar Aalten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij hebben zondag een onverwacht seminar van Magda. Harvey heeft een 'terugval' met de runnings en ik wil met haar daar even over sparren. Hij doet ze nog steeds heel goed, met mij maar met Kay is een drama. Kay is zó gespannen wat volledig averechts werkt, Harvey raakt dan helemaal van de leg.
Aan mijn kant was het geen succes maar uiteindelijk wel zeer tevreden afgesloten. Ik had vier DK's (eigenlijk drie maar die vierde had ook een DK moeten zijn, Adri was zéér coulant) met Puk & Dana. Dana had het te druk met keffen en vergat daardoor spontaan hoe ze moest weaven, de weave is op vier parcoursen één keer goed hersteld, de rest kreeg ik haar aandacht niet erbij. Het laatste JP was helemaal een drama, man man man. Maargoed, die kale heb ik voor de hobby en niet voor de sport laten we maar zeggen.
Het eerste JP met Puk stonden er op de vooruit in een keer drie sprongen ipv twee, die hebben ze vast na het verkennen erbij gezet. Ik weet het zeker. Het VP dat daarop volgde liep ik mee ter decoratie. Puk had me niet nodig en was al zeker niet van plan om maar iets te doen van wat ik vroeg, een grote puinzooi. Uiteindelijk wel positief afgesloten nadat ik haar even tot orde heb geroepen.
Zowel de lijn naar de weave als de wip waren beide niet mooi en de tunnel na de wip lag erg scherp. Ik was bij Puk dus vooral bezig om haar een beetje in een lijn te zetten zodat ze niet haar nek zou breken, achteraf had ik dat parcours met Puk niet moeten starten. We zijn het doorgekomen met eigenlijk één fout maar een DK op de laatste sprong. Ik heb haar lekker laten lopen waardoor ze zelf ervoor koos om daar een om te doen. Geen probleem voor mij. Dana ging best goed op dat parcours maar ik had even niet ingecalculeerd dat ze een raakvlak-hond is, dus die tunnel onder de A-wand? Dat werd dus weer een raakvlak in de veronderstelling dat ze weer snoepjes kreeg.
Eerste VP was een ramp, Kay was nerveuzer dan nerveus en ging daardoor meteen de mist in, oo geen running hit op de kattenloop, wél op de schutting. Tweede VP wel running hits op beide, wel wat hoog maar toch een DK. Inschattingsfout van hem zelf.
JesdaJinn schreef:Even huilen.
Ik ben donderdag avond gevallen en eerst leek t mee te vallen maar mijn voet is zo'n beetje 3x zo dik en kan er super slecht op lopen.
Proberen veel te bewegen maar daar wordt t niet beter.
Echt ontzettend k** want moet de wedstrijd van zondag af zeggen en denk maandag ff de dokter bellen.
Baal er zo van!
JesdaJinn schreef:Even huilen.
Ik ben donderdag avond gevallen en eerst leek t mee te vallen maar mijn voet is zo'n beetje 3x zo dik en kan er super slecht op lopen.
Proberen veel te bewegen maar daar wordt t niet beter.
Echt ontzettend k** want moet de wedstrijd van zondag af zeggen en denk maandag ff de dokter bellen.
Baal er zo van!
EmptyWords schreef:Wanneer gaan ze precies? En wat gebeurt er met de hondenschool?
Ik ga dinsdag een proefles africhting/gehoorzaamheid doen. Eerst even een basis in de hond leggen en ze moet nog wat zelfvertrouwen krijgen.
maar was enige foutloze dus had dikke tassen met prijzen mee naar huis

) en alles netjes op kunnen lossen. Vandaag en morgen rustig aan doen en dan maandag weer lekker trainen