Wat erg van de fokker zeg.. En ziet er heeerlijk uit Kaus
Ik heb net een rondje gelopen met Daisy, kwartiertje op pad, nu in slaap op de bank, ach de tijd komt nog wel dat we ooit een dag terugdenken naar die kleine wandelingetjes
Heel logisch hoor! Ik heb het nu helemaal makkelijk. Chick is niet vooruit te branden. t is al teveel werk om naar t gras te lopen volgens haar Gelukkig krijg ik t nog wel voor elkaar dat ze een beetje rent op een veldje maar verder komt er geen beweging uit.
Haha wil je even van energie ruilen? xD Daisy is ondertussen weer wakker en zit me aan te kijken of we weer op pad kunnen Maar ik moet zo naar werk, dus even spelen in de tuin wordt t denk
Chick is helemaal fan van herders trouwens. Boellie heeft dat met goldens en bernersennen..
ZoZenn
Geplaatst: 11-01-19 14:54
Ik hoef echt niet korter dan 3kwartier te lopen, heb ik de hele dag een druktemaker in huis . Zig vindt het nu vies weer, dus die laat ik soms thuis. Die slaapt liever in een warm dekentje of traint in een binnenlocatie .
Edit: ben nu bij de DA met een kat, heeft een dikke bult onder de poot
Laatst bijgewerkt door ZoZenn op 11-01-19 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt
oh naya is wel al heel blij met 45min wat wel handig is als ik drukke dagen heb. en soms gaan we naar het bos waar ze dan heel de tijd los loopt en dus dubbel zoveel en dat bos gaat echt hard omhoog en naar beneden dus na zo'n helling hijgen we alle 2
Als het mooi weer is. Dus niet te warm/koud dan kunnen we ook wel 3 kwartier wandelen. Anders vind vooral Boellie er niks aan. Maar 3 kwartier is wel echt echt echt de max. En anders parkeert meneer zn kont in t zand/gras en dan blijft ie gewoon zitten.
Wij lopen makkelijk 2 uur in de regen als het lekker weer is wat langer vaak. In de zomer gaan we alleen snachts op lange wandeling maar ja om 3 uur wordt het dan al wel lichter dus prima te doen! Nu alleen al 3 dagen regen wordt het wel zat ik wil sneeuw!
Hier doen ze niet moeilijk over een dag niet lopen. Dan hebben ze elkaar ook om af te slachten in de tuin.
Lopen doen we hier minstens een uur maar dat is alsnog saai want er is hier niks behalve weiland en één fietspad. Dus wij trainen vooral veel, lopen is niet veel aan. Behalve voor de vetjes en de spiertjes.
We gaan wel regelmatig naar Havelte waar we gerust een hele dag kwijt zijn. En sinds kort aan het bikejoren met Dundy.
Half maart start onze frisbee weer. Plan was om Dexter ook mee te laten lessen maar twijfel nu toch wel of hij het aan kan qua bouw... Vind het zo stalletjes en slungelig nog. Dus dat is even afwachten. Anders gaan we speuren.
Succes Zozenn! Wij komen net terug van de DA met een rat, nog even nadenken wat we gaan doen. Moeilijke keuze...
Nou, 4 spuiten pus/slijm en 100euro lichter. Poes heeft een slijmbeursontsteking blijkbaar, hadden ze nog niet eerder gezien.
Onze tuin is te klein en is atm volgebouwd met stenen bloembakken, dus ik moet ze echt wel uitlaten. Ergens in de komende maanden breken we die af en halen we alle stenen weg zodat ze in het gras kunnen ravotten.
Ik doe nu hoopers en schapendrijven met AJ en agility begint ergens half maart weer voor Zig. Al train ik dat weinig. Ik wacht gewoon lekker tot een maand of 18, dan foto's maken en dan beginnen met agility en waarschijnlijk frisbee.