, moede en vader zijn binnenkort jarig dan hebben ze dr nog 2 bij
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
 .

.
 .                                                         

scheelt toch wat voor het gemis denk ik?
 scheelt toch wat voor het gemis denk ik? 

Goed dat het niet besmettelijk is. Ik weet eigenlijk zelf ook niet zo goed hoe erg het is, want doordat ze op zand zitten (en Lilly haar eten altijd paneert met zand
 Goed dat het niet besmettelijk is. Ik weet eigenlijk zelf ook niet zo goed hoe erg het is, want doordat ze op zand zitten (en Lilly haar eten altijd paneert met zand   ) hangt haar neusje voortdurend vol met zand wat er echt in plakt. Dat maakt het nog een stuk vervelender. Ik probeer haar neus af en toe proper te maken, maar daar wordt ze altijd redelijk boos van
 ) hangt haar neusje voortdurend vol met zand wat er echt in plakt. Dat maakt het nog een stuk vervelender. Ik probeer haar neus af en toe proper te maken, maar daar wordt ze altijd redelijk boos van    . (Iemand nog tips om haar neus makkelijk proper te houden?) In de opvang zitten ze op stenen, dus ik denk dat het dan al een stuk minder erg is.
  . (Iemand nog tips om haar neus makkelijk proper te houden?) In de opvang zitten ze op stenen, dus ik denk dat het dan al een stuk minder erg is.

.
 . 

jij was het ! zo krom dat stukje en net zo pijnlijk want die vrouw kreeg het konijn nog terug na de rekening en ik niet
 jij was het ! zo krom dat stukje en net zo pijnlijk want die vrouw kreeg het konijn nog terug na de rekening en ik niet   . Een konijn hoort gewoon de zorg te krijgen , of het nou een dier van een euro is of een rashond van 500 euro. Of het nou 100 of 200 euro kost , het hoort gewoon . Ik wou dat ik Nynke terugkreeg voor het geld , maar helaas ik niet.
 . Een konijn hoort gewoon de zorg te krijgen , of het nou een dier van een euro is of een rashond van 500 euro. Of het nou 100 of 200 euro kost , het hoort gewoon . Ik wou dat ik Nynke terugkreeg voor het geld , maar helaas ik niet. 

Misschien blijft ze
 Misschien blijft ze

.
 .                                                         

_Tarzan schreef:Ooit een konijn uit een flesje zien drinken?
Ik nu dus wel, hij dronk er serieus uit
[ [url=m/l7L5lg.jpg]Afbeelding[/url] ]
 .
 .

,het onkruid viert feest zonder hun
 ,het onkruid viert feest zonder hun  . De aardbeien planten ook
 . De aardbeien planten ook  
  je kindjes mishandeld
 je kindjes mishandeld