Ik zou zelf wel open staan voor een volle herder maar de kans dat dat goedgekeurd word door de vereniging is nihil
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Ikzelf zou je dus aanraden een hele goede Hondenschool te zoeken en vanaf 8 weken te beginnen. Goed bedoel ik ' passend bij de hond en je doel als combinatie.' Een ipo doel past niet bij de gemiddelde clicker Hondenschool bijvoorbeeld.
kiwiwitje schreef:Ik denk alleen dat het niet leren en niet echt onthouden iets is waar ik het niet echt mee eens ben.. Puur omdat de ervaring hier wel echt anders is. En niet alleen met de stafford pup die ik eerder besproken heb.
Zoe_97 schreef:kiwiwitje schreef:Ik denk alleen dat het niet leren en niet echt onthouden iets is waar ik het niet echt mee eens ben.. Puur omdat de ervaring hier wel echt anders is. En niet alleen met de stafford pup die ik eerder besproken heb.
ik zouk even of ik het onderzoek nog terug vind. Het is een vrij gerenomeerd onderzoek. De KKUSH (belgische koepel waar veel hondenscholen bij aangesloten zijn), hanteren deze aanbeveling ook op basis van dit onderzoek.