LoveUggs, meeste dierenartsen komen tegenwoordig aan huisa ls je dat wil maar het kost je wel een bedrag extra (zeg €15,- ot €30,- bovenop de normale kosten) aan voorrijkosten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fabster schreef:
Fabster schreef:Indestal schreef:Mijn katje gaat deze week naar een lief gezinnetje uit mijn vriendenkring...heel blij mee, katje is te eenzaam buiten en mijn honden kunnen hem nog steeds niet negeren....is zo een schatje, die moet heel de dag mensen om zich heen hebben en aandacht...
Dat is leuk, Indestal! Goed nieuws.
Fabster schreef:ik snap dat in een woonwijk inderdaad wel. En ook dat het niet leuk is als de kat onuitgenodigd in andermans tuin schijt. Maar ik vind het gewoon sneu voor de kat. Tussen mijn oren hoort een kat niet alleen binnen Alhoewel ik jaren binnenkatten heb gehad. Toen woonde ik in een flat op 5 hoog, dus dat was geen doen. Maar ik was blij dat de katten naar buiten konden. Maar ik moet ook zeggen, dat niet alle katten dat met me eens waren. En 1 van die katten was Thomas. Die vond dat als hij naar buiten kon, er ook andere katten naar binnen konden. Dus om zeker te zijn dat dat niet ging gebeuren, piste hij het hele huis onder. Dus die is zijn verdere leven binnenkat gebleven. Tot volle tevredenheid van de kat zelf. Dus ik weet dat het tussen mijn oren zit.
Hier op de boerderij hebben de meeste mensen katten. En niemand heeft last van elkaars katten. Ruimte genoeg. Dus dan heb je dat probleem niet.
lor1_1984 schreef:Maakt niet uit, kan gebeuren.
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid even gekeken naar de agenda op m'n laptop omdat ik nav jullie berichtjes begon te twijfelen.
Gelukkig heb ik nog een dag... en tegelijkertijd denk ik 'ik heb nog maar 1 dag...' en 'was het maar gebeurd, dan kon ik het langzaamaan een plekje gaan geven'.
Heel dubbel allemaal iig.