Nou ze hebben allemaal hun eerste inenting + chip gehad! Dat chippen vind ik altijd rot om te zien zeg! Bah. Vonden de kittens ook niet zo leuk. Maar ze waren wel ontzettend braaf! En nieuwsgierig naar alles. Totaal niet bang. Mama Sienna bleef thuis vandaag. Die is hartstikke krols En dan is ze al wel vaak boven en minder bij de kittens, dus dat kwam goed uit eigenlijk.
Ze zijn gezond bevonden en ze wegen het volgende: Antonio: 1,5 kilo Alessia: 1,3 kilo Angelina: 1,2 Alessio: 1,6 kilo
Nee mijn kitten ook niet ze ging het zelfs volgen in de lucht ze zat voor het raam
Knappertjes zeg!
Rawr
Geplaatst: 01-01-17 01:46
Haha wat leuk met dat vuurwerk op de achtergrond, ik hoop dat ze zo relaxed blijven met vuurwerk.
De poes hier vindt het volgens mij prachtig en zit lekker in de vensterbank te kijken naar al die mooie lichtjes. De kater daarentegen zit veilig tussen mijn rug en de bank in. Held op fluffy sokken.
Bij ons trekken ze zich er eigenlijk allemaal niks van aan. Sienna zat er net wel even naar te kijken maar slaapt nu weer. En de Heilige Birmaan katers liggen ook al de hele avond te slapen
Gaaf met dat vuurwerk op de achtergrond! Hier ook niet onder de indruk. Hele tijd op onze spelletjes gezeten, pionnen van het bord gegooid, kaarten gehusselt kortom gezellig aanwezig.
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-17 14:20
knuffeldier schreef:
Gaaf met dat vuurwerk op de achtergrond! Hier ook niet onder de indruk. Hele tijd op onze spelletjes gezeten, pionnen van het bord gegooid, kaarten gehusselt kortom gezellig aanwezig.
Hahaha Jaa onze kittens zijn ook altijd lekker aanwezig
Alessia is echt de grootste boef van allemaal. Als je de deur naar de gang open doet en er door heen loopt, schiet ze voor je haar ook maar kan tegenhouden erlangs en racet ze de trap op Ze is echt watervlug. Heel soms doet Angelina het ook. De mannen vinden het niet zo bijzonder. We durven natuurlijk niet de deur keihard dicht te gooien want straks zit er één tussen haha. Dus vaak maar even een speelmuis of balletje gooien als afleiding haha.
Sowieso is Alessia wel echt de grootste boef. Maar tegelijkertijd ook het meest een schootkat, samen met Angelina. Die klimmen zelf op schoot en gaan dan lekker slapen. De katers moet je meestal pakken en dan vinden ze het ook prima.
Antonio is juist weer de felste met spelen, als hij echt goed wakker is, is het echt een spring in het veld Dan rent hij super hard en maakt gekke sprongetjes haha.
Angelina is echt mijn lieveling nog steeds. Zo een knapperd! En zo lief. Als ze op schoot komt kan ze heerlijk gaan slapen. Of ze gaat liggen boeven. Dan rolt ze de hele tijd gek heen en weer op schoot en gaat ze lekker kluiven in je kleding en handen Niet hard gelukkig. Maar het is zo'n schatje en zo'n fotomodelletje
Alessio is de rustigste van het stel (en de dikste haha). Hij rent het minst hard en tackelt zijn broertje en zusje het liefst in plaats van er achter aan te rennen. Ook kan hij luidkeels grommen en een enorme hoge rug op zetten. Bijvoorbeeld als hij een krakend snoeppapiertje heeft veroverd. Dat is dan echt van hem
Het heeft even geduurd, maar ik heb weer een nieuwe fotospam Foto's maken was zo gemakkelijk nog niet.. Ze worden met de week drukker en zitten voor geen meter stil Zelfs niet als je ze net wakker maakt. Maar er zitten wel leuke tussen!
Ze zijn ondertussen alweer 11 weken! De tijd vliegt.. Over 2 weken gaan ze naar hun nieuwe baasjes. Wat zullen we ze gaan missen, die kleine boefjes!
Ja ze worden echt groot! Mijn broer was van de week 5 dagen naar Budapest. Toen hij terugkwam vond hij ze echt enorm gegroeid weer.
Alessio weegt nu trouwens 2 kilo! Die kan vanaf nu niet meer op dat weegschaaltje haha. Antonio komt er achteraan, die zit er nog wel iets onder. De dames zijn iets lichter.
Ja vooral de dames liggen graag op schoot! Super lief. De heren ook zo af en toe maar liggen ook graag naast je. Maar ze zijn allemaal heel aanhankelijk
Vandaag zijn ze weer bij de dierenarts geweest. En hebben ze hun laatste enting gehad.
Helaas niet zo goed nieuws: Alessia heeft een hartruis. Dierenarts zei dat het niet perse iets ernstigs hoeft te zijn, bij kittens komt het zelfs vaak voor dat het onschuldig is. Maar wij willen toch erg graag weten wat die ruis veroorzaakt en gaan volgende week vrijdag met haar naar een speciale kliniek in Amsterdam om een echo te laten maken. Ze zou donderdag naar haar nieuwe baasje gaan, dat gaat dus (nog) niet door helaas. Als we de uitslag hebben vrijdag mogen ze beslissen of ze haar nog willen hebben of niet.
De rest was gelukkig wel nog altijd 100% gezond! Alessio weegt al bijna 2,5 kilo, Antonio 2,3 kilo en de dames nog iets onder de 2 kilo, maar het scheelt niet veel meer.