Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En 20 minuten wachten tot mijn witte hond alleen nog een wiite aalstreep had en verder zwart van de prut was....
. Maar uiteindelijk is het wel gelukt. Moest me wel altijd met haar bezig houden. Haar gewoon laten wandelen en ik lantefanteren, dan ging ze zelf wat leuks verzinnen. Ik schop dus nog steeds tegen steentjes of in zand (of sneeuw), terwijl ze dat echt niet meer kan (wel wil, natuurlijk). Maar dat duurt inderdaad wel even..,,

en teleurgesteld dat ik hem afpakte 

. Komt er een bus van DHL langs, die echt heel dicht langs ZhuZhu komt. ZhuZhu tilt haar kop op en kijkt verstoort op; 'let ff op, hier lig ik, dus'
.
. Terwijl Miep t zo naar binnen werkt. En dat van ZhuZhu dus ook....
Tja, als zij het toch niet hoeft....
. Hopelijk gaat ze het buitenleven nog wel waarderen, want daar houden wij wel van. Qua conditie redt ze het makkelijk. Miep moesten we op steile heuvels af en toe even een kontje geven (maar ze is dan ook bijna 14...). ZhuZhu gaat zo naar boven. Je ziet wel meteen aan ZhuZhu of we op de terugweg zijn. Daar wordt ze heel actief van. Net een paard
.

Classic! Verkeerde gebruiksaanwijzing gegeven?

meer natuur zonder veel mensen
jammer genoeg is vliegen met dieren vaak reteduur

kirri schreef:Ahh dat begrijp ik danjammer genoeg is vliegen met dieren vaak reteduur
![]()
Ik wil graag nog naar oostenrijk met de honden, ben ik nog nooit geweest en lijkt mij ook heel mooi