Van schreef:wow wat een joekel al Cheytjuh
Vandaag weer wezen kijken en besloten wie er mee naar huis mag
zondag gaan we haar halen![]()
[ [url=m/F5Ossa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een knappertje!
Super leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Contact opnemen met de rasvereniging? Mailtjes doen naar hondenscholen in de buurt.
Het is wel erg kort dag... vrijdag.. dan moet je wel alle zeilen bijzetten.
Misschien facebook pagina voor herders?
Fotsy schreef:wat leuk zeg nog meer pups en zo leuk al die verschillende rassen te zien
spannend die eerste dagen toch wel
oh Olaf amai, das toch wel een enorme grote keuze aan hond geweestknapperd
van mooi meisje
tigress wat een schatje en weinig wit op het hoofd, vind ik net ietsje mooier, BC?
szzkq goed weer om in het water te spelen, en graven natuurlijk erna
Boemklatsch schreef:Oh wat leuk al die puppy's!![]()
Hier flink aan het oriënteren/researchen, zie onderhand door de bomen het bos niet meer. Komt ook deels omdat we nog niet concreet hebben wat voor hond we willen (wel wat ideeën die dan weer heel erg uiteenlopend zijn). Ben bij veel verschillende kennels/fokkers informatie aan het inwinnen en krijg het er lichtelijk benauwd van. Wachtlijst hier, complete sollicitatie daar.![]()
Hoe ver van te voren hebben jullie een pup 'gepland' of wisten jullie wanneer hij/zij ongeveer kwam? Werk in de zorg waar ze nogal spastisch doen over vakantieplanningen e.d dus daar zie ik ook nogal een uitdaging in..
_love12_ schreef:Iemand die weet waar ze honden op kunnen vangen? Geen asiel!
Mijn vriend moet noodgedwongen verhuizen en zijn herder kan niet mee.. Hij vind zelf dat ie niet goed voor de hond kan zorgen (te weinig geld etc) en ik kan de hond niet bij mijn hond en kat houden + dat mijn moeder niet nog een hond wilt en we n kindje verwachten dus dan gaat het al helemaal niet meer...
Hij is iets ouder dan n jaar, super lief, niet gecastreerd, speels en een echte waterrat!
(Sorry als ik dit niet mag posten. Zien echt geen weg meer.. Hij MOET vrijdag verhuizen en dan moet de hond dus een plekje hebben...)[ [url=m/sJkCSd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: mocht iemand hier iets/iemand weten of zelf plek hebben mag je altijd een pb sturen! Hij gaat niet voor niks weg, zo weten we in elk geval zeker dat mensen r echt om geven!
Boemklatsch schreef:Nog niet wezen kijken, vooral wat op internet rondgesnuffeld en wat mailtjes er uit gedaan. Vrienden van me hebben ook heel 'spontaan' een puppy aangeschaft en hebben daar achteraf om verschillende redenen spijt van gehad, dat wil ik een beetje voorkomen. Mij persoonlijk spreken de australian kelpie, australian shepherd en duck tolling retriever heel erg aan dus ben me hier voornamelijk op aan het oriënteren. Vriendlief heeft hier natuurlijk ook een zegje in.![]()
bedankt voor alle tips alvast!
Mlies schreef:Boemklatsch schreef:Nog niet wezen kijken, vooral wat op internet rondgesnuffeld en wat mailtjes er uit gedaan. Vrienden van me hebben ook heel 'spontaan' een puppy aangeschaft en hebben daar achteraf om verschillende redenen spijt van gehad, dat wil ik een beetje voorkomen. Mij persoonlijk spreken de australian kelpie, australian shepherd en duck tolling retriever heel erg aan dus ben me hier voornamelijk op aan het oriënteren. Vriendlief heeft hier natuurlijk ook een zegje in.![]()
bedankt voor alle tips alvast!
Ik zou ik de overweging ook vooral mee nemen wát je met de hond wilt gaan doen, dat het karakter en raseigenschappen ook echt passen bij je verwachtingen. Succes met de zoektocht!