Kipnuggie wordt groot Ze zijn prachtig van lelijkheid. Ik durf het bijna niet te vragen, maar is deze bonte al gereserveerd?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 18:52
Adelaars? Dat verklaart wel waarom ze zo snel hun voer opeten
Bamii, er is al wel een geinteresseerde, maar dat zal van het geslacht afhangen. Maar geen nood, baby 2 lijkt ook bont te zijn Net even met ze gekroeld in het nest (beide ringen zitten nog netjes om!) en ze vielen zo in slaap
jorika1986
Geplaatst: 17-04-16 07:46
Tjee wat worden ze snel groot he! voor je het weet vliegen ze uit.
M_D_H
Geplaatst: 17-04-16 08:02
Bamii schreef:
Kipnuggie wordt groot Ze zijn prachtig van lelijkheid. Ik durf het bijna niet te vragen, maar is deze bonte al gereserveerd?
De wachtlijst is trouwens voorlopig even dicht Gisteravond weer vijf reserveringen Eerst maar rustig afwachten tot de babies een week of drie zijn. Dan ga ik rustig bekijken wie er voor welke mutatie/geslacht heeft gereserveerd. Ik wil eerst de lijsten netjes afwerken om teleurstellingen te voorkomen. Echt bizar: ik had geen reserveringen voor de witmasker lutino's omdat ik die ook niet had verwacht.. Plaats ik 1 foto van het kleine grut, meteen vrijwel alle vijf gereserveerd Ze moeten nog 2 weken oud worden...
Tussendoor zal af en toe wel een vogel buiten de reserveringslijst vallen en die zal dan wel beschikbaar zijn
Babycatering Vanmiddag krijgen deze viespeukjes een schoon blok Djinti deed ook nog even een fly-by Yeti schuift het mini-mascotte eitje ook nog even onder zich. Hij denkt dat het nog gaat uitkomen
en ook Phoenix heeft het er maar druk mee (De laatste baby is vannacht geboren, een lutino! )