Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bryce27 schreef:Onze reu laat zich echt door iedereen aaien, hij is heel open naar mensen. Onze teef is naar vrouwen ook heel open en naar mannen met een normaal postuur ook geen probleem. Maar als een forsere man haar op een dreigende manier benaderd zal ze het ontwijken, gaat hij laag en 'normaal' naar haar toe geen probleem. Onze reu heeft daarintegen niet de echte aussie karakter eigenschappen, alleen het uiterlijk
keona schreef:Het voorzichtig vind ik ook echt bij een aussie passen.onze is zo lief en voorzichtig met andere dieren bemoederd alles wat klein is.heb nog foto,s en filmpjes met 2 ganzen kuikens die we kochten voor mijn schoonmoeder.die dus 2 dagen bij ons effe gewoond hebben.nou pep waste ze en ze is zo lief en voorzichtig.
Nimmy schreef:keona schreef:Het voorzichtig vind ik ook echt bij een aussie passen.onze is zo lief en voorzichtig met andere dieren bemoederd alles wat klein is.heb nog foto,s en filmpjes met 2 ganzen kuikens die we kochten voor mijn schoonmoeder.die dus 2 dagen bij ons effe gewoond hebben.nou pep waste ze en ze is zo lief en voorzichtig.
Hij wil met alles en iedereen spelen. Tot ongenoegen van de katten.
Nimmy schreef:Dat onder brengen gaat bij ons ook prima. Enige probleem is terug krijgen eind van de oppas periode. Hij is alleen erg speels, verder luistert hij behoorlijk goed, sociaal, lief bijdehand en grappig.
Suus___ schreef:Nimmy schreef:Dat onder brengen gaat bij ons ook prima. Enige probleem is terug krijgen eind van de oppas periode. Hij is alleen erg speels, verder luistert hij behoorlijk goed, sociaal, lief bijdehand en grappig.
Precies dit
en als mensen m niet leuk vinden is ie ook gewoon te corrigeren.. Hij gaat eerst rustig kijken als mensen dat enthousiast doen kan die wel flink getriggert worden maar he t is natuurlijk ook gewoon nog n puber
__Elizabeth schreef:Wij zijn ons aan het oriënteren voor een nieuwe hond. Wij hebben een boerderij en zouden graag een hond hebben die ons eventueel zou kunnen helpen met de koeien. In de states heb ik gezien dat de aussie daar ook voor gefokt worden dus dat zou een optie kunnen zijn. Heeft iemand hier ervaring in die richting met dit ras?