Ja royal canin en dat soort troep komt er hier niet in.

Ben meer fan van hoogwaardige kattenbrokken. Ook voor katten. Zoals applaws en dat segment.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met zo'n formaat moet je wel met meerdere lampen gaan werken om het gelijkmatig te verwarmen.
Dit omdat het raam natuurlijk open staat regelmatig. En dat is zo'n 2 meter van het hok af.

En ik ga daar echt van kotsen helaas.

En wissel dan af qua soorten. Aangezien het hun #1 voedsel is in het wild vind ik het belangrijk dat ze het dagelijks krijgen.
lees al een tijdje mee! Verblijf voor een nieuw beestje is in de maak. Zodra ik verhuisd ben ga ik bij een aantal fokkers langs.
. Verder krijgt ze dagelijks morio's, meelwormen, zo nu en dan dola's, wasmotlarven, buffalo's en dubia's. De rest vreet ze niet, ei heel soms, kattenbrokjes ook, rauw vlees, maar groenten en fruit vreet ze niet
. Heb nu weer een paar kilo's besteld, de kweek was ook op, dus nu weer nieuwe roulatie. Ze blijft iig goed op gewicht nu, is levendig, hoewel je wel merkt dat het kouder is buiten, ze zoekt nu sneller dekentje op als ze het koud heeft. Beestje is wel slim hoor, blijft geniaal grappig. Het is nog steeds geen kroeler, ze zoekt me wel op, wil aandacht, maar als ik haar oppak wil ze toh zsm weer los.