Fietsen doe ik dus ook wel ja, vinden we ook erg leuk
heeft wel even tijd gekost om m gehoorzaam te krijgen naast de fiets maar dat gaat inmiddels heel goed, hij draaft t gros van de tijd rustig naast me mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heeft wel even tijd gekost om m gehoorzaam te krijgen naast de fiets maar dat gaat inmiddels heel goed, hij draaft t gros van de tijd rustig naast me mee

Heb het twee jaar terug rond deze tijd opgebouwd, toen was ie anderhalf, gewoon eerst in de straat een paar keer 10 meter heen en weer, dat ging voor geen méter
Paar dagen later dacht ik "verrek, hij moet het gewoon doen" en toen ben ik hier het park heen en weer gefietst, ongeveer 5 minuutjes ofzo. Dat kon ie wél gewoon
En daarna langzaam opgebouwd
En dan gaan we daar op de koffie, dus met een flinke pauze

Doe ik eigenlijk ook altijd, klein rondje, gewoon even piesen en desgewenst poepen, dan heb je niet de kans dat je over de kop gaat omdat je hond ineens de bosjes in duikt 
Fiets langs een grasveld, ineens gaat ie op de rem, ik vlieg bíjna over de kop omdat ik 'm met rechts vastheb en dus alleen met links kan remmen.. T was hysterisch
maar als Maya weet dat we gaan gaan wandelen wilt ze niet eerst haar behoefte doen
in het terugkeren (bijna thuis) zat er opeens een kat op een oprit, daar lag ik bijna
gelukkig heeft ze me niet omver kunnen trekken, moest ik een beer van en hond gehad hebben lag ik er
hier verschilt het ook echt enorn hoeveel ik fiets, maar meestal minder dan 5km
jilleroo schreef:Hoe lang fietsen jullie gemiddeld met je hond? Ik hoop straks ook te gaan fietsen als de pup een jaar oud is, maar watis normaal voor een hond? Hoe lang of hoeveel km is max? Snap dat het opgebouwd moet worden hoor.
haha ging vet goed! Ook nog een kom hier geoefend, juf hield vast maar was al niet te houden terwijl ik weg liep, binnen 2 sec stond ze weer voor m'n neus haha
zo lekker rustig met m'n meissie
Geweldig goed gedaan! Ik heb ernstig zin in eind november

Zo trots!