Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AustriaTrick schreef:Hallo allemaal!
Geweldige pups hier!
Ik ben op zoek naar een Corgi, een blue merle dus dat is dan al een Cardigan.
Ben mij aan het oriënteren op fokkers.. we willen graag begin 2016 een pupje..
Het liefst een teefje.
Maar wat een zoektocht zeg.. maar weinig fokkers weten of ze al nestjes willen in 2016..
claudia85 schreef:AustriaTrick schreef:Hallo allemaal!
Geweldige pups hier!
Ik ben op zoek naar een Corgi, een blue merle dus dat is dan al een Cardigan.
Ben mij aan het oriënteren op fokkers.. we willen graag begin 2016 een pupje..
Het liefst een teefje.
Maar wat een zoektocht zeg.. maar weinig fokkers weten of ze al nestjes willen in 2016..
Hoi welkom! Wat leuk dat je ook een corgi wil. Blue merle is heel erg gewilt dus dat word zoeken geblazen en optijd op een wachtlijst zien te komen. Heb je al op de site van wccn gekeken,daar staan alle clubfokkers op met hun website.
Tigress schreef:Dat vind ik altijd zo jammer dat er mensen afhaken wanneer ze de prijs horen
Je wilt kwaliteit, dan hoort daar ook een prijskaartje bij
Ik heb kennel courtley op het oog. fijne mensen, heb er al eens een bezoekje gebracht
Jackytje schreef:Hier een aanbetaling gedaan toen we zeker wisten dat we een pup wouden. Verliep heel netjes. Echter had deze fokker puppies 'te veel'. Waren namelijk twee nesten vlak na elkaar, en door enkele mensen die gingen afhaken raakten er een stuk of 4 vrij. Hebben wij geluk gehad zeg!
Sorry voor de spam..
.. maar nog 4 dagenKijk eens naar mevrouw grootoor!
[ [url=m/KtDbVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
claudia85 schreef:Tigress schreef:Dat vind ik altijd zo jammer dat er mensen afhaken wanneer ze de prijs horen
Je wilt kwaliteit, dan hoort daar ook een prijskaartje bij
Ik heb kennel courtley op het oog. fijne mensen, heb er al eens een bezoekje gebracht
Ja dat is zeker waar. Snap die mensen niet die voor 200 euro een hond willen kopen. En dan uiteindelijk 1000 euro kwijt zijn aan de dierenarts als het beestje ziek blijkt te zijn. Kennel Courtley ken ik niet?