Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Als alles goed gaat hebben wij dit najaar de eerste Saluki van dit topic.
Anoniem schreef:wat is de achtergrond van jouw hond?
Onze vent verandert ook nog wel. Langzaamaan wordt hij ook wat zekerder, nu we ook weten hoe we dat goed kunnen begeleiden..

Hoe bevalt het?
) en mijn ouders wonen om de hoek en kunnen oppassen als hij moet werken dus ik heb mazzel
. Het is wel een hele bijzondere ervaring! Limoen schreef:Ahhh wat gaaf! Je hebt een Saluki! Ben ik dus toch niet de enige straks.Hoe bevalt het?
. Heb het wel heel erg met hem getroffen dat hij zo vrij en blij en vriendelijk is. Ik was heel gecharmeerd van zijn vader en diens karakter, en eigenlijk heb ik er nog een verbeterde versie van. Maar zo zijn ze lang niet allemaal. Een soort van perongeluk bleek ik ook nog eens een heel mooie te hebben, maar ik ben nu eigenlijk gestopt met showen omdat ik het toch niet zo'n leuk wereldje vind en zo'n dag eigenlijk veel liever met mijn honden op de zandverstuiving doorbreng dan in een tentoonstellingshal waar de enige die blij is als je wint jezelf bent
.
. Je moet er wel aan toe zijn, zeg maar
. Hij is een grappige combi tussen heel erg mensgericht en not very trainable. Karina schreef:Limoen schreef:Ahhh wat gaaf! Je hebt een Saluki! Ben ik dus toch niet de enige straks.Hoe bevalt het?
@Limoen, waar gaat jouw saluki vandaan komen? Mag ook in pb

Hopelijk worden er genoeg gezonde pups geboren.
. In Spanje was het weer een mooie ervaring. Mijn vriendinnetje is op dit moment al weer daar om haar nieuwe galgo zelf op te halen. Baal ervan dat ik niet weer mee kon maar ik heb helaas niet de financiële middelen om iedere maand een retourtje Spanje te doen
Ook hebben we nu 2 speur lessen gehad, vindt ze ook erg leuk maar is snel afgeleid door takjes en alle andere leuke dingen behalve het spoor
Mevrouw gaat vrijwel altijd mee naar mijn werk zodat ze lekker buiten rond kan rennen. Al vind ze in de auto wel heel erg spannend. (Ooit heel hard geschrokken van een schrapende ruitenwisser
)