Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elke keer al het goed lijkt te gaan gaat ze knokken.. Ik ben bang dat m'n kleine meisje alleen zal moeten blijven. Ze is wel weer vrolijker aan het worden, word weer dikker. Maar ze laat zich echt niet aanraken laat staan oppakken.. Weet hier iemand nog iets? 

essy87 schreef:Och jeetje, wat sneu. En je had ze net gekoppeld EskeGirl. Maar ben benieuwd naar de foto's. Wat voor kleur heeft Ezarja? Ook een pup?
@ Boempats: Ja, lastig. Ik deed elke keer mijn hand in het hok (1 a 2x per dag) evt. met wat lekkers en meer dan wachten kan je dan eigenlijk niet doen. Tot de dag komt dat ze wel op je hand gaat zitten. Als ik ze wel uit het hok wilde hebben en ze waren nog wat schuw dan liet ik ze in een wc-rol of kartonnen doosje klimmen. Gegarandeerd succes.

)
.
al houden ze me nogal wakker 's nachts 
hier zit ook al zo'n 15 cm graaf spul in en is al gauw €22...
zelf doe ik er ook nog wat supa soft bij, maar dat is dan wel weer stoffig. Met alleen chipsi en hooi kan het ook prima.

Ze staan op mijn slaapkamer... Wieltje gaat er 's nachts wel uit. Ze kunnen nergens anders in huis staan helaas.. 

de "vervanger" daarvoor is dit spul wat we nu hebben. Het stoft niet maar sinds dat ik dat spul erin heb zitten heeft ze die oogjes.. De ander heeft hier geen last van.
en Minnie ging toen als een gek tegen de bank aan rennen met dat ding, met als gevolg dat de bol stopte en zij een koprol in de bal maakte... Geen succes dus
nee je bent niet de enige, deze kunnen binnen 3,75 min. Een wc rol verslinden, nieuw record 

) kunnen ong 20 cm hoog en 10 cm breeed springen

geef jij ze ook een snoepje ofzo ?
maar daar hebben ze na 5 ptten ook alweer genoeg van 

maar nu nog een goed hok zoeken dat niet te duur is en liefst met 2 platformen,