Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:zal dat toch niet te hard roepen. Mijn reu is prima opgevoed maar kon toen hij nog niet gecastreerd was echt niet in de buurt zijn van dekrijpe loopse teven.mvdende schreef:
Ik weet niets, maar hoop echt voor je dat ze niet loops is dan. Ik zou er knettergek van worden, geen rust meer te vinden op de camping voor zowel jou teefje als menig reu...
Onzin, dat kan echt prima. Een beetje opgevoede reu kijkt er niet naar om. Anders hadden wij een problemen in huis met een gemengde roedel.![]()
Is een kwestie hoe je er mee omgaat.
Loolotte schreef:Ik hoor dat van opgevoede reuen ook echt alleen zeggen door mensen die zelf teven hebbendan heb je ook een kans om je reu ermee om te leren gaan. Maar mijn reu van 14 maanden heeft nog nooit een loopse teef gezien in zn leven, dus verwacht niet dat die die zomaar zou negeren we er wel een keer eentje tegen komen.
Lekker wel nu op de camping, ik ben jaloers!
Loolotte schreef:Ik hoor dat van opgevoede reuen ook echt alleen zeggen door mensen die zelf teven hebbendan heb je ook een kans om je reu ermee om te leren gaan. Maar mijn reu van 14 maanden heeft nog nooit een loopse teef gezien in zn leven, dus verwacht niet dat die die zomaar zou negeren we er wel een keer eentje tegen komen.
Lekker wel nu op de camping, ik ben jaloers!
suze_ schreef:He meiden
Sorry dat ik opeens zo weer binnenval na weken. Ylvi is sinds gisteren bij ons. Ze doet het zo geweldig. Zojuist opeens begon ze enorm te kwijlen. Duidelijk ellendig. DA gebeld moet het paar uur aankijken. Ik zit meteen mij enorme zorgen te maken. Hou haar de hele dag in de gaten. Heb haar niets zien eten... zou het van de warmte kunnen zijn? Ze trilt helemaal in haar slaap
suze_ schreef:Kom net terug. Ze moet blijven. 41 graden koorts. Ze zakte helemaal weg. Ben behoorlijk van streek. Hij belt vanavond weer. Mn arme meisje helemaal alleen zo ziek nu daar. Wat een poedersuiker
Kaus schreef:Ik zou ook langs de DA gaan. Zou dit niet vertrouwen
Wij komen ook juist terug van het inslapen van onze rat bij de DAWas van de een op de andere dag op. Zeker met de warmte wilde ik niet de gok wagen hem te laten lijden met minimaal risico op herstel.
Dexter reageert gelukkig minimaal op (loopse) teven. Hij vindt ze wel erg lekker ruiken maar verder zijn ze vooral super leuk om mee te spelen.