Twilight schreef:Mag ik jullie wat voorleggen. Ik weet ff niet hoe ik dit moet aanpakken als nieuwe puppy eigenaar.
Nala is prima zindelijk. Na t slapen gelijk geleert ff naar de tuin voor een plasje. Met wandelen ook netjes plassen en poepen buiten. Beloon ik altijd heftig met mijn stem.
Maar op de 1 of andere manier komt ze van buiten en gaat altijd naar de keuken en gaat daar rustig weer zitten plassen. (Tuin deur is altijd open) Het is ook alleen de keuken achter de eettafel. En ik weet niet wat ik er mee moet. Ik ben altijd net te laat om der op te pakken en buiten te zetten. Zeg wel elke keer foei en ben boos. En zoals net. Komt van buiten. Speelt ff en gaat zitten. Straf der. Ruim t op. Nog geen 3 min later weer. Terwijl de deur open staat. Word er horendol van.
Ik herken dat niet echt. Ik neem aan dat je wel consequent bent met wanneer je uitlaat(voor t eten, na het eten, voor en na het spelen etc)
Dan zou ik eens kijken of ze misschien niet een blaasontsteking heeft. Iets wat ik de laatste tijd toch wel vaak hoor bij pups.