Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 17:21

Ik had de dierenarts gebeld en ze gaven aan dat het inderdaad kon. Getver! Maargoed, beter eruit dan erin. Moet nu alleen wel over 3 weken nogmaals ontwormen ipv over een maand, dus dat doe ik dan maar.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:08

Druif_01 schreef:
Ik had de dierenarts gebeld en ze gaven aan dat het inderdaad kon. Getver! Maargoed, beter eruit dan erin. Moet nu alleen wel over 3 weken nogmaals ontwormen ipv over een maand, dus dat doe ik dan maar.

Das waar :+ Maar wel getver idd.
Hoop dat ie er snel vanaf is :(:)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:24

Vandaag zag ik niets, dus hopelijk bleef het bij die twee. Ik zit nu als een havik boven de kattenbak :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 13:13

Ieuw gatver! Ik heb ze vorige week ook ontwormd maar gelukkig niks gezien.

Heeft trouwens iemand de gouden tip om de kat van de planten te laten afblijven? Timon blijft steeds aan de planten vreten. Hij graaft niet maar hij knakt de stengels om.

Je hoeft je rug maar te draaien en hij zit er aan. Mijn vriend is niet zo oplettend dus toen ik gisteravond thuis kwam zag mijn plant er weer zo uit.

Afbeelding

De ene giftige plant die we hebben staan blijft die wel af }:0

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 13:57

Heb je wel kattengras staan?

Bij mij blijven ze van mijn planten af zolang ik kattengras heb staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 14:42

Ja kattengras staat in de buurt maar daar kijken ze niet naar om.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:19

Ik lees mee, want hier gaat Woezel ook regelmatig in de plant zitten. De halve plant is nu al kapot. Alles knakt om. Die draak doet het alleen voornamelijk ‘s nachts :n kattengras hebben we ook, daar gaat hij ook in zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:55

Ja hier knakt ook echt alles om. Ik laat de katten nu al niet in dat gedeelte van de woonkamer als ik er niet naast kan zitten. Ik vond via Google we allemaal middeltjes om het graven tegen te gaan maar niet het knagen eraan.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:53

Oooh.. katten en planten.. Heb helaas geen oplossing voor je.

Ik dacht dat Milo een van de weinigen was die er geen aandacht aan besteedde. Vond wel dat mn cactus een beetje raar eruit zag, maar wist niet waardoor. Heb meneer vorige week betrapt, die zat daar aan te vreten... cactus... hoe dan :')

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 18:18

Hier eten ze van planten, graven ze uit en zelfs bij cactussen. Dus ik heb ze niet in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:10

Cactussen? :wow:

Mijn idee was al om iets te zoeken wat ik om de steeltjes kan bevestigen zodat ze die niet meer kunnen omknakken. Maar dat bestaat blijkbaar niet. Misschien iets van een ijzerdraad ofzo eromheen wikkelen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 07:18

_lauraaa_ schreef:
Cactussen? :wow:

Mijn idee was al om iets te zoeken wat ik om de steeltjes kan bevestigen zodat ze die niet meer kunnen omknakken. Maar dat bestaat blijkbaar niet. Misschien iets van een ijzerdraad ofzo eromheen wikkelen.

Ja heel apart... ben meteen gaan googlen, maar ze zijn gelukkig niet giftig. Hij kauwde ook op het stukje dat in aangroei was, dus daar zijn die stekeltjes nog niet hard. Heb hem nu maar wel even ergens neergezet waar hij niet bijkan.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:00

Hier vanmorgen weer drie geknakte stengels. Het was een hele mooie plant, maar nu is er weinig meer van over. Dat is zijn wraak denk ik, op voorhand. Hij wordt vandaag gecastreerd. Ze lopen heel de tijd heel hoopvol langs hun voerbakjes, maar helaas.

Ik vind het maar niets, arme Woezel, maar dan hebben we het tenminste gehad. Het is al twee keer uitgesteld en het moet toch.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:04

Hij is weer thuis, gelukkig! Hij was al snel weer klaar. Nu ligt hij op mijn schoot te slapen, de kleine knapperd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:44

Gelukkig dat hij weer thuis is. Nu even rustig houden!

Ik vond het toen ook echt niet leuk dat die van ons gecastreerd werden maar ze hebben er volgens mij geen last van gehad.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 12:59

Ik heb net zijn brokjes maar even weggehaald, want hij stond alweer te bunkeren als een bootwerker. Ik ga hem inderdaad proberen rustig te houden, maar voor nu houdt hij zichzelf gelukkig redelijk koest.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:53

Afbeelding

En toch is er ergens iets niet goed gegaan vandaag geloof ik...

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 18:59

Oeps ze hebben hem verkeerd in elkaar gezet >;)

Mijn vijfling foto is gekozen tot beste foto van Nederland gisteren **\O/** **\O/** Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:20

Mooie foto!
Willen jullie duimen voor mijn zus haar kat? Hij heeft een ongeluk gehad. Beide bovenbenen achter gebroken en koppen uit de heupen :(
Ze gaan hem maandag opereren omdat dan pas de chirurg kan komen die dit soort operaties kan doen...
Dit gaat een lange weg worden voor hem...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:28

Zal duimen sterkte.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:45

Marcella schreef:
Zal duimen sterkte.

Dank je wel...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 22:21

Mag ik me officieel komen melden? :D

Vandaag mijn eerste eigen katten opgehaald. Een damesstelletje van de dierenbescherming van 2.5 en van 6 maanden oud. Het zijn wat angstige katten en wel een projectje. Ze hebben tot nu toe doorgebracht in de badkamer (woon in een begane grond appartement en hun bak, voer en water staan hier) maar scharrelen daar keurig wat rond. Hoop dat ze vannacht een rondje door het huis durven te maken en anders kom dat wel :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 10:15

Welkom hier.

Hier zitten ze lui op de bank

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 12:19

De prins en prinses samen lui zijn. :D

Blue begin eindelijk een beetje volwassen eruit te zien steeds minder kitten achtig. Gewicht is ook aardig wat meer geworden volgens mij. :+

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:26

Ooooooh Xoranlover die is ook wel echt veel te zoet !

Lekkere knappe luie monsters NatasjavE

Hier een topic gemaakt naar aanleiding van het uitje van Arya vandaag, eerste keer bij de Waal geweest !
Hier te vinden