Arashah schreef:wat een leuke beestjes!
je kunt ze vertellen als dat gaat helpen, dat ratten schoner zijn dan een katRatten wassen zich veel vaker dan een kat en ze zijn echt wel slimmer als een hond. je kunt ze leuke truckjes bijbrengen
![]()
En het leuke is een rat leert jou ook wat bijzonder gekkigheid, zodra de koelkast hier open en dicht gaat hangt de hele Familie aan de tralies. ik ben nog zo dom geweest om daarop te reageren
nu zijn het verwende ratten Monsters
![]()
Voordeel eraan is dat wanneer ik met de pak nom noms (lekkers) schud, allen naar de kooi rennen en braaf op mij wachten totdat ik wat geef
Dat zijn ook hele goeie om ze te vertellen, ja! Ze hebben zich er nu bij neergelegd, ik begon gisteravond over het kopen van kattenspeeltjes voor ze en toen konden ze erover meepraten ipv zeggen dat ze weg moeten

Moeders zei ook al dat we op de kat moeten letten dat die er niet mee gaat klooien, dus volgens mij zit het wel goed

Wat grappig hoe jouw ratten reageren op eten enz, klinkt iets te bekend- mijn hond en kat zijn precies hetzelfde

Zodra de koelkast opengaat...
Lynnepinny, bij mijn ouders is het altijd vooral geweest omdat beestjes duur zijn en ze daar niet voor wilden betalen, maar nu hebben mijn broer en ik alles braaf zelf gekocht dus dan krijgen we eigenlijk alleen ‘geldverspilling’ naar onze koppen gegooid

Wat heftig, Arashah! Ik hoop dat het goed gaat, ik duim voor je! Het klinkt wel alsof je Bo een vechtertje is, ik heb goede hoop. Wanneer is de operatie? Update je zodra je iets weet?