En de 2 poezen zijn er ook op gezet en doen het ook goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Gaat dit nou om een echt luchtalarm zoals die bij een ramp of noem je je hond een luchtalarm. Ik kan er niet helemaal uit komen![]()
Dexter was relatief zindelijk van de fokker maar zat vanaf 7 weken voornamelijk buiten (werkhond, liep al mee bij de koeien en schapen af en toe) dus daarna wel weer wat verleerd. Toen dat drama gehad met blaasontsteking.
Dundy was volledig zindelijk van de 'fiets'. Die heeft nooit in huis geplast. Hij heeft wel de neiging het soms zo lang op te willen houden omdat hij dan zo gezellig bij mij ligt dat hij het niet meer op kan houden. Dat is misschien twee keer gebeurd en daar komen we ook wel weer overheenVerder vragen ze hier netjes of ze mogen plassen. Dexter door stoicijns naar de deur te staren en te piepen. En Dundy door van de deur naar mij heen en weer te lopen en mij aan te duwen.
Kaus schreef:Halloween![]()
Ach wat sneuEnig idee wat het kan zijn geweest?
Wat leuk Jeanine! Matchen ze een beetje goed?
xDenies schreef:IMJ schreef:Hij eet van alles zo met lange tanden. Nu van E&C proefjes aangevraagd en hij eet!
Ik probeer het eerst een paar dagen en dan als de brandweer naar de winkel! Ik vind dat slechte eten zo rot.
Edgard&Cooper staat ook bekend als zeer smakelijk