Kittenkletstopic!

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:15

Mooi dier yom!

Oehh Disney! , was het leuk?

Helaas ik houd ogen open maar denken het niet

Dag is aangebroken , Boris eruit! Hield het niet meer binnen , dus gerekt en gerekt maar vandaag is jij er klaar voor

Afbeelding

Met opzet samen met poes eruit , beetje als mentor de buurt laten zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 14:56

En hij stond krijsend voor de deur , ik kan weer ademhalen _O- . Dat heeft hij van Lola overgenomen haha

Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:35

Spannend is dat he!! Ik durf Dushi echt niet naar buiten te laten...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:51

Ik durf het ook niet!
In de zomer eens kijken wat op balkon mogelijk is.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:52

Grote stap hoor voor Boris!
Ik doe de eerste keren in tuig denk ik, daarna pas los...

Vandaag onze kitten 11 weken. Nog twee weken wachten en dan komt onze Turbo naar huis <3.
Hij lag vandaag zelfs uit zichzelf op schoot! Dan beloofd een knuffel kat te worden.
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 18:54

Haha, pin jezelf daar maar niet op vast. Hier lagen ze in het begin ook veel op schoot, maar dat is nu meer een zeldzaamheid :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 18:59

Afbeelding
Heerlijk een knuffelkat. Wij liggen al de hele dag zo.
<3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:10

Ja enorm eng := , maar Lola heeft hem in toom gehouden. Hij wil erin en eruit steeds weer , alsof hij wil checken of het mag :')

Oeh wat een snoesje <3 , Boris kruipt nog altijd op schoot :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:22

Ah Roos lief!

Turbo ziet er lief uit! Knapperd.
Hier vliegen al de hele dag heel veel vogels over het huis. Vinden ze nogal interessant. :))
Noa ligt liefst altijd op schoot, Mel is nog nooit echt op schoot komen liggen. Maar ze is er wel bij op de bank! :)

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:40

Froukje schreef:
Haha, pin jezelf daar maar niet op vast. Hier lagen ze in het begin ook veel op schoot, maar dat is nu meer een zeldzaamheid :=

sshhhhhtt _-:( :)) :D
Onze huidige poes dat is ook geen knuffel poes, maar begint steeds vaker op schoot te komen. Uiteraard wel wanneer zij hier behoefte aan heeft. En heeeel af en toe mag je haar dan zelfs ook nog aaien :j :)
Wel een ik-ben-altijd-in-de-buurt-poes.
We zullen zien of hij knuffeliger wordt/blijft. En anders inruilen... hahaha nee hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 19:51

_O- Katten zijn ook nooit eigenwijs :P

Boris staat al weer mauwend voor de deur , ik wel eruit. Helaas het is donker jongeman >;)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:19

was super leuk rebecca, alleen waren veel attracties dicht wegens renovatiewerken, beetje jammer want de beste van gans het park, the big thunder mountain was ook dicht -O- en hoe wilder, hoe liever we het hebben. De dochter voelde zich als een prinsesje in een film dus is altijd leuk als je je meisje zo ziet.

Afbeelding

yom kan je helaas niet helpen, mijn DA had me ook al gebeld voor een kitten, euuuuuh pardon 8)7 , je hebt ze allemaal gesteriliseerd dommie, wist hij wel maar vermoedde op een paar verstekelingen binnenkort, omdat we op een boerderij wonen en heel afgelegen.

Boris ziet er toch goed uit, ongelooflijk hoe vlug ze herstellen

froukje heeft wel gelijk, de meest knuffelige kittens zijn niet altijd de grootste schootkatten.
Wat ik wel zie, is dat mams(helaas dood) een schootkat was en haar dochter en zoon hier en ik hoor van de andere dochter en zoon ook dat ze allemaal schootkatten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 20:41

<3 Zo leuk , ben niet jaloers hoor :P

Ja heel snel , hij leek niet eens geholpen te zijn. Volgens mij hebben ze hem vergeten _O-

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 21:16

Vogeltjes kijken. :))
Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 22:31

Ik doe nog even, beetje laat :o, mee met de kittenfoto's :D

Jiala
Afbeelding

Afbeelding

Kiska

Afbeelding

Afbeelding

Anushka is trouwens over een week al uitgerekend, gaat zo snel!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 07:07

Ahh schattig! <3

Wij hebben even jullie raad nodig.
Een tijdje geleden maand of 2 miauwde Dushi af en toe 'smorgene vroeg. Dit icm duwen/krabbelen aan de deur. Omdat dit maar zo zelden is lieten wij haar dan binnen om zelf nog een half uurtje te kunnen slapen..

Maar inmiddels heeft zich dit verzet naar elke dag en soms al om 04.00
Als resultaat dat wy beiden dood en dood moe zijn... M

En normaal kriijgt ze s morgens n half blikje vlees. Hier ben ik per vandaag mee gestopt. Miss is het zeuren voor eyen. Honger kan niet. Ze heeft onbeperkt voer en krijgt 's avond ook halfje vlees!

Wat kunnen we hier tegen doen? Op deze manier is het echt niet leuk:(

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 08:23

Negeren, negeren, negeren. Je hebt het zelf alleen al een beetje verpest door haar de eerste paar keren binnen te laten. Dit gaat niet om voer maar om bij jullie zijn.

Makkelijkste oplossing is slaapkamer deur open zodat ze zelf kan beslissen waar ze kan liggen, en anders wordt het een tijdje op je tanden bijten om het haar weer af te leren.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 08:27

De basis: miauwen, dan krijg ik aandacht. Probeer deze cyclus te doorbreken. Katten zijn aanhouders (mijn vorige kat gooide ik na 45 min alsnog naar buiten) maar laat gewoon miauwen. En zilver folie op je deur plakken, wilt nog wel eens helpen tegen het krabbelen.

Poes krijgt hier in de ochtend ook haar blikje, maar niet als eerste in huis. Hierdoor geeft ze veel kopjes/blijft om je heen draaien. Maar loopt niet te miauwen gelukkig.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:02

Wauw wat een knappe kittens!

Gizmo begint te miauwen als ze ons hoord praten in de slaapkamer maa idd stug negeren en ze loopt weer weg nu doet ze het alleen op een dag als we uitslapen en ze gewoon gezellig wil dat we bij haar komen

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:08

Toen Sammie klein was miauwde die ook als we naar bed gingen of als iemand naar de wc was geweest en weer naar boven ging (wij hebben een beneden wc).
Wat wij deden is negeren, sindsdien doet hij nooit meer miauwen onderaan de trap.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:12

Froukje schreef:
Negeren, negeren, negeren. Je hebt het zelf alleen al een beetje verpest door haar de eerste paar keren binnen te laten. Dit gaat niet om voer maar om bij jullie zijn.

Makkelijkste oplossing is slaapkamer deur open zodat ze zelf kan beslissen waar ze kan liggen, en anders wordt het een tijdje op je tanden bijten om het haar weer af te leren.

Ik weet dat ik dat al heb verpest helaas.. Ik ga toch eens met vriedlief praten voor event op de kamer te laten. En anders met oordopjes tijdelijk..

Ben bang als ik haar 's nachts op bed laat dat ze gaat klieren. Ofja lief doen maar ze likt me altijd aan mijn wimpers en dergelijke..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:28

Yom schreef:
Wie van hier heeft zich ingeschreven voor de show van 24 april in Zutphen?

Ik heb me ingeschreven! Met mijn 2 Bengaalpoezen. :D Jij al ingeschreven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:48

Ik heb een hor geparkeerd voor de slaapkamerdeur , iets op de grond want daar krabte hij dan en veel geduld.

Het is sinds de castratie rustig

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:53

ik heb me idd ingeschreven voor die show (en voor die van 17 april in Rotterdam), maar ik dacht dat er redelijk wat hier wilde gaan

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 21:45

pluche_pluus schreef:
De basis: miauwen, dan krijg ik aandacht. Probeer deze cyclus te doorbreken. Katten zijn aanhouders (mijn vorige kat gooide ik na 45 min alsnog naar buiten) maar laat gewoon miauwen. En zilver folie op je deur plakken, wilt nog wel eens helpen tegen het krabbelen.

Poes krijgt hier in de ochtend ook haar blikje, maar niet als eerste in huis. Hierdoor geeft ze veel kopjes/blijft om je heen draaien. Maar loopt niet te miauwen gelukkig.

En gelukkig krabt ze tot nu toe nog niet de deur kapot. Ik ga vannacht iets tussen de deur duwen dat die zeg maar niet meer rammelt. Dat scheelt al n hoop lawaai denk ik.