Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphx93 schreef:Klinkt een beetje als broodfok al je 100(!) rittens moet scheiden van de moeder.
Als je graag ratten wil raad ik het aan om naar een rattery te gaan zodat je zeker weet dat je gezonde, langer levende ratten hebt
) en krijgen gewoon lekker veel voer en water. Hij moet wel zoveel fokken want hij heeft ook 100 vogels die hij moet voeren. En meneer is met pensioen dus hij spendeert iedere dag de hele dag vrolijk tussen al zijn beestjes 

) 

Ik will ook weer paar jongen erbij hebben, Maar omdat 1 met een Tumor zit doe ik dat liever nu niet. al passen er bij mij wel 10 ratten in hun kooi. Ratten ratten ratten

), dus dat moet sowieso wel goedkomen. En dan op de terugweg neem ik mijn broer even mee naar het werk zodat hij ook zijn ratje uit kan zoeken

Ratten wassen zich veel vaker dan een kat en ze zijn echt wel slimmer als een hond. je kunt ze leuke truckjes bijbrengen
zonder gekkigheid, zodra de koelkast hier open en dicht gaat hangt de hele Familie aan de tralies. ik ben nog zo dom geweest om daarop te reageren
nu zijn het verwende ratten Monsters
Ik heb ook nooit ratjes gemogen, maar als ik ze spontaan had meegenomen dan had ik echt een probleem gehad
Maar ik will het wel een kans geven om haar leventje weer comfortabel te maken.