Het zit er nu bijna een jaar in.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dimphyl schreef:Gastromyzon's (-punctulatus neem ik aan, de steenkruiper?) willen een aquarium met veel stroming (Wat een betta juist niet wil) en zullen niet de algen van je planten eten aangezien het eigenlijk geen algen eters maar 'vuil' eters zijn.
Weet niet hoe groot deze precies worden maar denk toch wel een centimeter of 8? Is dat niet te groot ook?
Ik heb zelf corydoras maar ook die eten niet echt algen.
De enige vis die ik zo kan bedenken die dat wel doet is de Siamese algeneter maar die worden zeker te groot (En kunnen behoorlijk agressief zijn)
julius_juut schreef:Die vis is idd een pleco of gibbiceps (vind ik altijd lastig uit elkaar te houden, vooral het patroon op de buik verschilt). Dat worden flinke vissen, die je aan de straatstenen niet kwijt raakt als je ze kwijt wil.Op zich wel leuke beesten hoor, vredelievend en rustig. Ze hebben wel de neiging om je bak zelf elke dag opnieuw in te richten. XD
julius_juut schreef:Die vis is idd een pleco of gibbiceps (vind ik altijd lastig uit elkaar te houden, vooral het patroon op de buik verschilt). Dat worden flinke vissen, die je aan de straatstenen niet kwijt raakt als je ze kwijt wil.Op zich wel leuke beesten hoor, vredelievend en rustig. Ze hebben wel de neiging om je bak zelf elke dag opnieuw in te richten. XD