Zou ik mij hier ook mogen melden!? Ik heb altijd cavia's gehad maar een aantal jaar te druk voor geweest. Nu begon het weer erg te kriebelen en heb ik weer een leuk groepje die over een week komen
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 21:49
@sanso: welkom. Ben benieuwd naar je caafjes
Het laatste jonkie wat ik bij de moeder heb afgehaald is eindelijk berust in zijn lot en schreeuwt niet meer. Daar heeft ie toch 48 uur over gedaan met een heel hoog schril stemmetje
Met mijn Coco gaat het even wat minder Wat last van mijt (word behandeld), ze was erg warm, buikje vies, ruikt naar poep en komt de afgelopen week nauwelijks haar holletje uit. Net maar even haar buikje gewassen en lekker geknuffeld. Kan ze zó van genieten Als iemand nog wat tips heeft zodat ze zich weer wat lekkerder gaat voelen hoor ik het graag
Ik heb wel verkoopfotos van ze maar weet niet of ik die zomaar op internet mag zetten Het is 1 borstelhaar california creme , 1 lunkarya lilac otter , 2 sheltie/coronet slateblue en black&tan en 2 peruvian choco/wit bont Kan niet wachten tot er weer wiepende caafjes in huis zijn
Ze komen zeg maar 'per ras' van verschillende stallen, ik wil alleen dus graag de borstelhaar en de lunkarya koppelen Welke cavias en hoeveel hebben jullie?
Wow wat veel! En wat een super mooie caafjes, ben verliefd op a thousand miles !
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-17 10:48
Ik zal maar geen 'per stuk' foto's gaan plaatsen, want ik heb er momenteel 15 ; 4 zeugen en een castraat buiten in hun eigen schuurtje, binnen 5 mannen en 5 zeugen. Zoek het buitenspul in betere (zomer) tijden
Het binnenhok
Foto's zijn alweer wat achterhaald, want een aantal is er al niet meer 9verkocht of overleden).
Super leuk! Het enige wat ik graag nog eens zou willen zijn 2 of 3 skinny zeugjes. Maar 6 is voorlopig wel genoeg hihi. Heb ik nog even de tijd om mn vriend over te halen want die vind ze afschuwelijk haha.
marsyl
Geplaatst: 28-01-17 14:10
Hoi! Wat hebben jullie een gezellig topic Hele mooie foto's van jullie cavia's! Een hele bonte verzameling bij elkaar, leuk
Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik kom meekletsen. Ik zal me even voorstellen: Marieke 22 jaar oud en ik woon in Limburg Sinds vandaag in het bezit van 2 prachtige buff zeugjes
Niet geheel een leek in het caviawereldje, als kind zijnde héél wat jaren cavia's gehad. Nu ben ik natuurlijk wat jaren ouder en (hopelijk) wijzer en begon het weer te kriebelen..
Ik heb me een paar maanden ingelezen en een paar weken terug is mijn zoektocht begonnen. De meisjes heten Pennie en Pixie en zijn geboren op 01-01-2017. Ik zal ze straks nog even wegen, maar het zijn al best flinke dames (pappa is huge!!)
Lijkt me leuk om gezellig met jullie mee te kletsen
Dit zijn ze met mams en broertje erbij:
Een mooie foto komt nog als ze een beetje gewend zijn!
melody7
Geplaatst: 28-01-17 14:21
Jij heb helemaal veel verschillende Druppie! Super leuk
Wat leuk dat je cavia's hebt gekocht marsyl, natuurlijk mag je hier meekletsen! Leuk kleurtje hebben ze
Ik heb er 8, 3 US-Teddy's en 5 gladharen. De vrouwengroep bestaat uit:
Zippy (castraat) en Mitchy:
Marley, Nibbit en Sammy:
Effie (de moeder van Sammy, Marley, Mitchy, Freddy en Diggy):