Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Hier was het buiten prima te doen, stond een flinke windVan schreef:Het is gelukkig een stuk minder warm vandaag.
Ravi voelt zich iig een stuk beter, ondanks dat hij net half verkracht werd door de reu van mijn zus. Hij ruikt natuurlijk nog lekker naar loopse teef
Ben het niet eens met dat 'het minder warm' is.![]()
[ [url=m/KcdIw6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimvicious schreef:Wij hebben geluk met een hondenzwemvijver in de regio dus vandaag Skye en Mila(van Candalisa) lekker meegenomen![]()
Gezellige drukte en de dames hebben heeeerlijk genoten.
[ [url=m/lH8TqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoe_97 schreef:Heel veel sbt mensen showen ook op een normaal showlijntje :p het valt mij op dat het vooral Nederlanders en slechts enkele andere zijn die op zo’n band showen. Op de grote show in budapest afgelopen februari liepen alle staffies op “normale” showlijntjes.
Ik show op halfslip of op kettinkje. Een rustig hondje of pup op een simpel koortje.
Loolotte schreef:Kimvicious schreef:Wij hebben geluk met een hondenzwemvijver in de regio dus vandaag Skye en Mila(van Candalisa) lekker meegenomen![]()
Gezellige drukte en de dames hebben heeeerlijk genoten.
[ [url=m/lH8TqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zie ik daar nou ut poeleke?Daar zouden we eigenlijk gewoon een Bokt meeting moeten houden haha.
Goed bezig Kim!