Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat sneu... maar het klinkt als de beste beslissing. Je hebt alles gedaan wat je kon. Sterkte en een knuffel..

Eve is begraven in de tuin. Wel raar hoor, weer 3 ratten.. Daphx93 schreef:Hoi meiden,
Even advies nodig;
Sinds gister 2 nieuwe ratjes, gister bij elkaar gehad en dat ging prima. De 2 nieuwe keken niet echt naar mijn rittens om. Kan ik ze vanavond al bij elkaar in het hok zetten? Of nog even wachten?
en mocht het echt uit de hand lopen zullen onze honden wel afgaan en dan ga ik gelijk naar beneden maar vermoed dat het wel goed gaat komen! 

En haha Chong, wat niet eens een mogelijk woord is in het Japans
Overigens kan dat "lekker veel ruimte dus kunnen elkaar uit de weg" bij een intro juist problemen geven, maar fijn dat het goed gaat!
(bedankt voor het idee Eclair!)
De ratten vinden het hier ook echt super leuk, maar het geeft wel wat troep in de kooi

Daphx93 schreef:Ik ga morgen ook ijsjes voor ze maken
17 jullie gaan al mijn mannen onder het mes om gecastreerd te worden! Allemaal te gelijk. Zijn ze er mooi in 1x vanaf!
Vind laten opereren zelf altijd vrij spannend namelijk, dus als het even niet hoeft doe ik dat liever niet

IJsblokjes is ook een leuk idee idd, thanks!
En eergisteren de grote kooi nog opgehaald. Hij kan niet meer uit elkaar dus die moest door het raam
Ik wilde de dierenarts al gaan bellen om een afspraak te maken voor een spuitje (ook al vind ik het niet ideaal, maar ja) want ze gaf nu zelf ook aan dat het klaar was.