Zo leuk Sanne, Evi met Bob
Heeel gaaf een shoot! Zo leuk om mooie foto’s te hebben.
Leuk Bielsje, de keuze gemaakt! Aftellen is dus echt begonnen.
Grappig om te lezen over het gedrag in het nest. Bij ons viel Millie niet heel erg op, omdat ze vaak haar eigen plan trok en niet altijd bij de andere pups zat, bijvoorbeeld met brokjes uit een eierdoos at zij de al gevallen brokjes op terwijl de rest druk was met de doos
Hoe leuk is dat speuren met Jip! Wat knap dat ze uiteindelijk toch het spoor oppakte. Lijkt me voor een hond ook even schakelen naar de focus.
@nanoukkie wij hebben met de puppytraining nu tips gekregen voor het wandelen. Dat heeft bij ons nu echt gezorgd voor een mega gemotiveerde wandeling, zonder dat je telkens gehurkt moet gaan zitten. Al is ze met dit weer wat minder enthousiast
wat lekker dat hij zo goed slaapt ook. Millie doet het wat dat betreft echt wel goed, maar de ochtend later dan 6.15 en een uitzondering op 6.30 hebben we nog niet gehad. Dus gaan vanavond beginnen met wat eerder naar bed gaan. Als ze ‘s ochtends al wakker is en er niet uit kan plast ze soms in de ren. Bij direct eruit gaan gaat het goed. Maar ze zijn nog zo klein dus ga er vanuit als die blaas straks groter is het makkelijker wordt. Hier gisteren voor het eerst in het bos gewandeld. Dat vond ze eerst even raar, maar ineens ging het knopje om naar dit is leuk
ze had bijna geen aandacht voor mij meer. Verder lekker in afgesloten stukken aan het oefenen met los lopen. Mijn moeder heeft een grote tuin dus daar hebben we gespeeld met een agility tunnel en loslopen de eerste keer. Zo leuk om te doen

Flink dat hij het commando 'blijf' al kent. Hoe heb je dat aangeleerd gekregen?

verder mag ze ook rondkijken, snuffelen en rennen natuurlijk!
Vandaag geprobeerd haar te meten, ik denk dat ze nu ongeveer op 46 cm schofthoogte komt

en de kat ook