Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Het moge duidelijk zijn dat ik geen kinderen heb. En er niks mee heb
Zonnebloem92 schreef:Wat een mooie, leuke en gave foto's zie ik voorbij komen zeg.
Leuk zeg _KimmeL alle foto's in dezelfd positie!
Wat zijn ze toch ontzettend knap Candalisa.
Hoevaak per week hebben jullie cursus? Ik wil me inschrijven voor de basiscursus, opvolging van de puppycursus. maar dit is op 3 doordeweekse avonden, voor mij lukt dat sowieso niet en heb dit ook nooit meegemaakt.
Komt dit vaker voor tegenwoordig, 3 avonden per week?
cursebreaker schreef:haha t was ook slim. T was meer; zie je.. daar kom ik dus niet op. Ik denk alleen honds. Niet babykiwiwitje schreef:Het moge duidelijk zijn dat ik geen kinderen heb. En er niks mee heb
I know haha, maar die kinder bakken kunnen wel een uitkomst zijn als je zoals jou geen vaste plek ofzo kunt gebruiken bedoelde ik- al kun je die puppy ren panelen natuurlijk ook plaatsen en weer weghalen. We hebben die voor Milan gehad bv dus bedoelde meer: ik weet hoe die uitzien en qua materiaal zijn. Die zijn kleiner en makkelijk op te ruimen omdat t 1 geheel is en zeker voor kleine tot middelgrote honden een uitkomst dan bv en mensen die het even snel willen neerzetten
KarinW86 schreef:Het was een van de simpelste puzzels.. Hihi maar het was gewoon ook grappig om te zien
candalisa schreef:Eloya jemig wat een mooi beest zeg!!
Veel plezier vandaag!
Kiwi die zit zeker niet in de ugly fase zeg! Normaal gaan ze met die leeftijd alle kanten op! Lang en slungelig maar hij heeft er geen last van!
Super goed gedaan zo af en blijf jesdajinn
Gister de meiden weer even voor hun bordt gezet … zie eigenlijk weinig verschil toch![]()
[ [url=m/JLTQws.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SvNWYP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1on2Sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XPGIDj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flux schreef:Jeetje Eloya! Wat een dier is Dieje zeg! Mag ik vragen hoeveel voer daar nou ingaat?![]()
Oh de Doberman is een knappie zeg!
En Cody omgHeb je ook een badjas voor hem?