Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus dat kan niet. Ach het is erg jammer.. zullen er niet achter komen. Het is niet snachts gebeurt want smorgens leefde ze nog.. 
hij kan het alleen als hij een hupsje mag nemen.
Wat een knappe vent! Dat doet hij goed zeg!
het is een echte brutale clown. Het liefste maakt hij de hele dag snoek duiken op mijn toetsenbord terwijl ik aan het werk ben, hij steelt dingen en hij bijt in mn vingers als ik hem negeer en niet kriebel
(terecht, waar haal ik het lef vandaan?!) Sinds een paar weken vind hij het ook heel leuk met gespreide vleugels op zn kop te hangen en met veel geblaas iedereen even te laten zien dat hij een hele grote sterke vogel is
Gelukkig is hij heel schattig en moet ik stiekem enorm lachen om deze clown. S avonds na het avondeten mogen ze altijd bij ons zitten om te kriebelen en te slapen. Dan zijn we alles weer vergeten

Wij noemen het altijd de vleermuis
Dat ziet er zo grappig uit haha
Solo had ook zo'n periode en nog steeds als ik hem niet wil kriebel geeft hij met z'n snavel zo'n tik op m'n vingers. Als ik dan mijn vingers in de 'kroel'houding doe gaat hij eerst blazen om vervolgens zijn truukje (zwaaien met z'n pootje) te doen
maar hij kijkt er dan echt boos bij. Gekke vogel.
want ze heeft er nu een handje van om d'r kont tegen de tralies te parkeren en daar zichzelf op te bevredigen
Solo snapt er niks van en wilt naar d'r toe maar als ze zo zit kan hij er niet bij. Ik heb al geprobeerd een paar plekjes ontoegankelijk te maken voor d'r (en ze krijgen geen eivoer en slapen allemaal ruim 13 uur) maar het is er nog niet uit.
Ik kan niet wachten op het kweekseizoen.