Van schreef:We halen haar 1,2 of 3 juli weer op. Dat is dag 16, 17 of 18 van haar loopsheid. En gezien haar vorige loopsheden denk ik dat ze dag 14 of 15 er echt klaar voor zal zijn dus moet goed komen
Nou, als Roek zo'n haaibaai is heeft ze in ieder geval tijd genoeg om zich uit te leven.
Alle wilde haren eruit gooien! 

het is geen puppy meer (net 1 jaar) maar wel mijn eerste hondje!
en buiten dat ze zo knap is is ze ook super lief! foto's en filmpjes volgen zeker nog als ze bij mij is! dat zal wrs tegen 10/7 zijn... nog zoooooo lang waaaaachten
Maar of ik daar nou gelukkig van wordt?
en net even naar de waal met haar Newfoundlander vriendje Mooz voor zwemles haha. 
Ik heb van beide gewoon de riem in de hand, Dundy aan een halfslip en Dexter aan een tuig. Als ze moeten poepen merk ik dat vrij snel en sta ik stil, ze weten dat ze niet abrupt stil mogen staan. Dundy tikt zelfs met zijn neus tegen mijn been aan als hij moet poepen
Als ze de berm maaien heb ik een stuk van een meter breed en 1,5km lang heen en weer om te fietsen. Hij doet het zó goed en hij vindt het super leuk.
Dundy weigert naast Dexter te lopen op die manier, gaat alleen maar op de rem. Dus dan neem ik Dundy los mee en Dexter voor de fiets.