Wel balen dat ziggy zwanger was. Op zo'n jonge leeftijd al jonkies is natuurlijk ook niks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en oh wat is dat dwangvoeren vreselijk zeg.
en eet een (heel) klein beetje hooi
ze kan nu bij de huisvrouwen club

) 
. Strooi wat havervlokjes door de brokjes en dan lukt het aardig 
. Ze is echt een huisvrouw nu

Rebecca schreef:Lekker dat ze eet !
Brokjes duurde even hier, en nog gaat dat moeizaam bij beide. Strooi wat havervlokjes door de brokjes en dan lukt het aardig
Gisteravond opgeruimd en het blik opgeruimd , hoorde vannacht van alles en toen ik de deur opendeed. Ze is echt een huisvrouw nu
[ [url=m/3PPvYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
cobelens schreef:Ze knappen gelukkig allemaal op, duurt even maar dan gaan ze ook weer
[ [url=m/CFZMsP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liefde is: samen aan de tap hangen![]()
Majoor vandaag voor het eerst in 1,5 jaar kunnen aaien, ze gaat met kleine stapjes nog steeds vooruit. Snoepjes komt ze halen en als ze vreten in bek heeft dan kan ik haar voorzichtig aaien
Guus kan ik nu eindelijk ook een beetje aaien na twee jaar. Hij houdt gewoon niet zo van mensen, wel van snoepjes en groenten uit de hand. Ook komt hij altijd kijken als je buiten loopt
. Hopelijk wekt het de eetlust op.
Weet je of het mannetjes of vrouwtjes zijn? Ze zijn nu de leeftijd dat ze zich heel snel kunnen voortplanten
Om ze zindelijk te krijgen merkte ik dat de castratie veel hielp, en verder zette ik gewoon een potty in de hoek. Even goed opletten waar je ziet dat ze veel hun behoeften doen. Alles wat ze erbuiten doen, terug erin gooien. Ziggy piest al steeds beter erin, maar als het erlangs is doe ik het op met wc papier en gooi ik het erin.
gekke Wombat. Hij had blijkbaar weer een gat gemaakt (vandaag even naar de bouwmarkt voor nieuwe tiewraps
) maar trekt nu Ziggy’s dekentje er doorheen
ik hoop dat dit allemaal goede tekenen zijn haha!
ze had ook alle brokjes opgegeten gisteravond.
mafkeesjes. Al getrouwd in gemeenschap van goederen 
een uur aan het prutsen geweest. Ik wil kijken of we ze alle vier in een groot hok kunnen doen. Even over denken 
. Pumba heeft tijdens het schoonmaken lekker in de tuin gescharreld. Guus durft de kennel niet zo ver uit. Ze kunnen geen kant op hier, onder de schutting passen ze toch niet