Ik ben helemaal vergeten te melden dat ons koppel gele kanaries al 3 jonkies hebben
Kimley
Geplaatst: 12-01-21 19:03
Wonder is sinds vandaag ook uit het blok en oh my wat is die knap! Geen idee welke kleur het is, Dus even de kleur kenners gevraagd haha. Maar deze wil ik wel houden hoor
Haha zo schattig Zou het idd niet het geluid van zn nagels op de deksel zijn wat hij leuk vindt?
Ik heb van het weekend de vinken jongen geringd, doodeng, maar ze hebben nu allemaal een blauwe accessoire Echt heel bijzonder hoe snel ze ontwikkelen en hoe snel ze ook bijna niet meer van de volwassenen te onderscheiden zijn.
Haha dat zou goed kunnen! Ik ben geen lid van een vereniging, dus ik bestel ringtjes gewoon op Junai. Niet voor officiële registratie, maar zodat ik dus de jongen kan onderscheiden van de ouders en inteelt kan voorkomen
Oh zo ja dan kunnen ze inderdaad een andere kleur hebben Het lukt hier gewoon niet om die kleintjes te ringen en ik wil ze geen pijn doen dus ik laat het lekker zo Wij doen ze toch apart zodra ze zelfstandig kunnen eten en dan kun je ze nog heel goed uit elkaar houden
Ah ja dat kan natuurlijk ook. Ik zou de volière in 2en kunnen delen, maar het plan is nu om de jongen gewoon te verkopen van het voorjaar dus dan is inteelt geen issue. We hebben knijpringetjes gebruikt en dat viel me eigenlijk alles mee! Mijn vriend hield het vogeltje vast zodat ik 2 handen vrij had. Ik heb 2 kleine tangetjes gebruikt, 1 om het ringetje om het pootje te doen en 1 om dicht te knijpen.
Ja wij gebruiken vaste voetringen met kweeknummer en jaartal etc Dus die moet je er echt opschuiven en dat lukt ons gewoon niet Zo verrekte klein Op dit moment geen koppel om mee te kweken dusja valt weinig te ringen haha