Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Afgelopen weken heb ik het super druk gehad en daarom heb ik niet de tijd gezocht om in het topic te kijken, super jammer want ik steek hier altijd veel van op en ik moet vaak lachen om alle hondenvriendjes. Keetje doet het super goed!
Nu de rest nog lezen

Dat scheelt enorm! We zijn ook druk bezig geweest met het bevestigen van de eerste commando's, wat ook goed lijkt te gaan.

.
Hele mooie foto's trouwens 

Gezien de hoeveelheid speelgoed dat Cody nu heeft bewaar ik deze voor de kerst

kiwiwitje schreef:Dat zijn geen puppies meer! Haha en eindelijk! De foto’s doen t! Mooie hoesjes
ik kan me echt niet voorstellen dat ze even groot als Mila gaan worden maar op zich was de reu ook geen reus wel forser en ik wilde meer maat fokken dus dat is me denk ik wel gelukt

alleen moest ik hem hierna alsnog wassen omdat alles wat onder de jas zat wel nog spierwit was 
Zonnebloem92 schreef:Hoevaak per week hebben jullie cursus? Ik wil me inschrijven voor de basiscursus, opvolging van de puppycursus. maar dit is op 3 doordeweekse avonden, voor mij lukt dat sowieso niet en heb dit ook nooit meegemaakt.
Komt dit vaker voor tegenwoordig, 3 avonden per week?
. We mochten door naar de volgende, al is het nog wel spannend. Er zitten meerdere kleine honden in die groep en Beer kan daar nog wel eens op reageren. Tot nu toe hebben we 3 niveaus doorlopen, maar er waren eigenlijk altijd alleen grotere honden. Het zou geen verschil moeten maken natuurlijk, maar heb wel gemerkt dat hij net wat reactiever is naar kleine honden. We gaan het zien