Ik houd jullie niet bij! Even een poging tot bijlezen van de laatste pagina's.
Allereerst Jeanine, veel plezier!
Kaus, wat sneu dat nu de volgende hond ziek is! Pomme is twee weken geleden een dag flink ziek geweest en ik begreep van onze puppycursusjuf dat zij al van meer mensen had gehoord dat hun hond ziek was. Dus misschien is er een vervelend hondenvirus actief? Ik hoop in ieder geval voor je dat Dexter gauw opknapt!
CupCakes, Jip is dus niet zo'n waterrat?

Hij is wel prachtig zeg!
Cinniz123, hoera weer een tand eruit! Zag je echt dat 'ie los zat? Bij Pomme heb ik het wisselen van de voortanden gemist, daarna vond ik een week lang elke dag een tand haha.
Nicky91, wat een lieve pups

En wat fijn dat het zo gezellig was bij de fokker! Ben heel benieuwd welk pupje uiteindelijk van jullie wordt.
Over loslopen: ik hanteer meestal de (ongeschreven?) regel dat ik de honden aanlijn als ik iemand tegenkom met een aangelijnde hond. Pomme loopt trouwens in het bos altijd aangelijnd, die vertrouw ik los nog niet. Zaya loopt altijd los als we in de natuur wandelen (dus niet tijdens een rondje door het dorp), maar die blijft heel dichtbij ons. Pomme is héél enthousiast naar alles met een hartslag, die moet echt nog leren dat niet iedere hond en niet ieder mens dat leuk vindt. Als we iemand met een hond tegenkomen, vraag ik altijd of het ok is als Pomme die hond even komt begroeten. Zo niet, ook prima.
Over namen: Pomme haar stamboeknaam is Bondi Beach (+ kennelnaam)

Wij wilden graag een Franse naam (want Frans ras) maar niet iets te meisjesachtigs of truttigs. Dus zo kwamen we op Pomme.
Hoe gaat het met de pupjes van IMJ en Warboel? Beginnen ze al te wennen aan hun nieuwe huis en familie?