Vanavond weer behendigheid. Natuurlink rekening houden met het weer. Als het nog steeds zo warm is dan doen we natuurlijk rustiger aan. Ben benieuwd hoe die het vandaag doet.
Vanaf 13:00 tot ongeveer 15:00aan het water gezeten met ze. Zijn wel tikkeltje moe. Jinn lekker met de bal gespeeld. Daarna lekker geslapen en nu weer opgeladen. Ben benieuwd hoe die zich houdt.
Ik heb nieuwe schoenen gekocht voor de training , wandel schoenen (moet een stuk lopen vanaf de bushalte) hopelijk gaat dat beter dan met m'n glibber gympen haha
Met de osteopaat? Spannend Ik ben heel benieuwd of er iets uit komt qua blokkades bij Jinn, ik denk echt van wel. En vooral of je veranderingen merkt na de behandeling
Ik heb echt geen idee. Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Hij doet ook niks anders dan normaal zegma
mandje
Geplaatst: 18-04-15 11:28
Ik heb ik inmiddels contact gehad met een osteopaat. Ga ook een afspraak maken. Gewoon een algemene controle. Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen. Zijn maar erg weinig praktijken osteopaten in de buurt. Eigenlijk maar 2 en 1 die geeft al aan dat ze maar beperkt ruimte heeft voor nieuwe klanten.
Ben ook echt benieuwd wat er bij Jinn uit gaat komen.
Boco krijgt inderdaad dan ook een sportkeuring. Ik heb vandaag even "thuis" getraind (bij mijn vader). Ging erg lekker. Was wel best warm in de zon dus vaak pauze in de schaduw gehouden.