Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Wat fijn Cinniz!
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik een filmpje op insta hier plaats
Vanmiddag ben ik met Jip het water ingegaan, want het was hier echt weer warm. Hij dacht er het zijne van toen het te diep werd![]()
[ [url=m/wQE39u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYQCBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
CupCakes_ schreef:Wat fijn Cinniz!
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik een filmpje op insta hier plaats
Vanmiddag ben ik met Jip het water ingegaan, want het was hier echt weer warm. Hij dacht er het zijne van toen het te diep werd![]()
[ [url=m/wQE39u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYQCBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaus schreef:Na Dundy is nu ook Dexter aan de beurt...Gelukkig bij beiden de temperatuur goed. Dundy heeft niet meer gepoept en heeft rond 19.00u kip met rijst gehad. Daarna buiten gespeeld en toen ging Dexter aan de dunne... Nu al een aantal keer naar buiten geweest. Zal wel een gebroken nacht worden weer
![]()
Ben toch benieuwd wat het nou is. Ze hebben beide in dezelfde (relatief vieze) plas gezwommen maar lijkt me zo raar dat Dexter pas 2,5 dag later ziek wordt?
Morgen maar weer naar de winkel voor kip met rijst
Kaus schreef:Nee niks ingeleverd (nog). Wel een aantal keer contact gehad met de DA en die zei ook, als het dinsdag (vandaag dus) nog niet goed is dan wel even langskomen en inleveren. Dundy lijkt weer helemaal goed. Die heeft nu 24 uur niet gepoept dus dat maf zo wel even gebeurenMaar lijkt me dus in elk geval geen diarree meer.
Dexter viel mee vannacht. Twee keer eruit geweest waarvan één keer spoed en één keer redelijk normaal was. Ik verwacht van hem niet zoveel bijzonders vandaag.
Ik sta er wel open voor om bloed/ontlasting in te leveren bij de DA maar die achtte het dus (nog) niet nodig. Mocht het bij een van beide honden nu aanhouden ga ik er wel op aandringen.
x_Jeanine_x schreef:Goeden morgen
Dank jullie wel.
Lange onrustige nacht gehad met weinig slaap, manlief zit ook al te gapen
Nu schoenen aantrekken en op naar de pup, iets meer als een uur rijden, maar is duidelijk drukker op de weg,half 9 er zijn. Update volgt later vandaag.
Skippy01 schreef:Kaus schreef:Nee niks ingeleverd (nog). Wel een aantal keer contact gehad met de DA en die zei ook, als het dinsdag (vandaag dus) nog niet goed is dan wel even langskomen en inleveren. Dundy lijkt weer helemaal goed. Die heeft nu 24 uur niet gepoept dus dat maf zo wel even gebeurenMaar lijkt me dus in elk geval geen diarree meer.
Dexter viel mee vannacht. Twee keer eruit geweest waarvan één keer spoed en één keer redelijk normaal was. Ik verwacht van hem niet zoveel bijzonders vandaag.
Ik sta er wel open voor om bloed/ontlasting in te leveren bij de DA maar die achtte het dus (nog) niet nodig. Mocht het bij een van beide honden nu aanhouden ga ik er wel op aandringen.
Pf, ik hoop dat het meevalt, maar als een vd twee of beiden vandaag nog dunne ontlasting hebben, toch even pushen op onderzoek. Wie weet hebben ze een virusje onder de leden. En je mag pushen op onderzoek hoor, het zijn jouw honden. Kan de dierenarts niet nodig vinden, maar onderzoek is precies zoiets dat geen schade berokkent en waar je als eigenaar dus prima iets over te zeggen hebt![]()
Kaus schreef:Nicky, super schattigHeb je al een voorkeur op basis van karakter?
Edit: oh ja ik lees nu Storm! Wat leukIs dat qua kleur ook wat je voorkeur?
Many schreef:Nicky91, wat een lieve pupsEn wat fijn dat het zo gezellig was bij de fokker! Ben heel benieuwd welk pupje uiteindelijk van jullie wordt.