Ik kijk dat ik donderdag (dan heb ik vrij) even het kamertje konijn-proof kan maken en haar daar neer kan zetten, heeft ze wel een stuk minder ruimte als buiten maar het zij zo.. Hopelijk word ze snel beter
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

elke keer als ik kijk zitten ze of allebei niet in het hok, of alleen Luffy. Soms zit Ivy in het voorste stuk van het hok als Luffy lekker warm in het binnenhok zit
Ga dit ook even overleggen met die gedragsdeskundige. Janey1992 schreef:Ja huisjepluis inderdaad. In het begin wel contact gehad toen hij met de koppeling zo aan het jagen was en daarna ook nog even over dat hij met het eten zo aan het jagen was. Maar verder niet meer over gehad. Gingen er allebei vanuit dat het over ging. Zal haar ook is een berichtje sturen, misschien dat ze ook nog iets weet.
goede nieuws is dat hij denk ik niets aan z'n deli"kaars"tesse (wat slecht
) heeft overgehouden want hij ettert lekker verder.

, die kop joh echt een rammenkop zo mooi en robuust 

, ze toleren elkaar maar ze snappen nog niet wat ze ermee aan moeten. Ze eten gewoon en drinken , het is ja wennen 

, ze zijn samen super leuk
zo hoort het ook! Kan Syb Luffy niet een lesje geven in romantiek?
wat een lieve zuster 
kleine en haar witte vent zijn ook heerlijk samen en liggen veel tegen elkaar aan. Dikke moet af en toe nog even herrie schoppen maar haar witte vent wordt er gelukkig niet anders van, het is niet dat hij het hok niet meer in durft of anders wat. volgens mij zucht hij een keer diep en denkt "waait wel weer over" haha vanochtend moest ze blijkbaar weer even moeilijk doen en vond ik haar maar verder alweer hele tijd rust. Ben blij dat ze nu allemaal naar hun zin hebben. 't Is jammer dat het niet meer één grote groep is maar nu is er wel rust in de keet en dat is ook wel zo fijn!