Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:03

Yom schreef:
PP dit zijn idd ook coontjes, ze zijn nu ruim 7 weken en allemaal (6dubbel als dat zou kunnen :D ) besproken en Mila blijft bij ons

De broertjes & zusjes van Turbo zijn ook allemaal besproken :j

Jouw rooie hebben ook allemaal brilletjes :D

Nog meer coon spam dan
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:06

Neehee come on _O-

Nu smelt ik steeds ^)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:26

Ik wil eigenlijk toch wel graag naar de show in Zutphen. Ga nu maar proberen via vakantieveilingen een goedkoop hotel te scoren zodat ik in 2 dagen op en neer kan

of weet iemand een goedkope B&B daar in de omgeving?

xKim97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:58

Ik vind het leuk om dit allemaal te zien en te lezen!
Een lange tijd heb ik een kat gehad, maar die is, op 17 jarige leeftijd, overleden.
Na die tijd hebben we 3 (!) katten geprobeerd, maar dat is allemaal mislukt:

Kat 1: Dit was een kat die we bij iemand vandaan hadden die relatief dichtbij woonde. Ze had veelste veel katten die niet goed verzorgd werden, de rest was al opgehaald door de dierenbescherming. Een kat had ze achtergehouden en die hadden wij dus. Deze hebben we een tijd binnengehouden maar toen ie naar buiten mocht was hij ook snel weg, ik denk weer terug naar die oude eigenaar.
Kat 2: Kat 2 hadden we geadopteerd van een gezin met kleine kinderen. Deze kat haalde soms ineens uit en dat ging niet goed met de kinderen. Ook hadden ze het idee dat de kat meer ruimte nodig had, en wij wonen in de polder dus ruimte genoeg. Maar deze kat vond de honden eng, dus die is naar de buren gevlucht.
Kat 3: Mijn ouders wilden nu niet meer een kat adopteren door de slechte ervaringen, dus het werd een kitten van vrienden. Deze konden we dan zelf opvoeden en hij kon goed wennen aan de honden. Het ging goed met de honden en het was een leuk katje, maar toen kwam de deur tegen haar nek (ze zat niet eens klem) en toen is ze helaas overleden.

De omgeving waar ik woon zou ideaal moeten zijn voor katten, veel ruimte, muizen, maar ook een warm en droog plekje. Maar tot nu toe is het niet echt succesvol, en het is niet de bedoeling dat alle katten die ik meeneem het niet overleven.

Wat denken jullie? Opnieuw proberen komend voorjaar? Kitten/volwassenkat/asielkat?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:00

2 kittens = dubbele pret en dan opletten met buiten laten

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:33

Yom schreef:
Ik wil eigenlijk toch wel graag naar de show in Zutphen. Ga nu maar proberen via vakantieveilingen een goedkoop hotel te scoren zodat ik in 2 dagen op en neer kan

of weet iemand een goedkope B&B daar in de omgeving?

Hotels/B&B's heb ik eigenlijk geen verstand van hier, kom zelf uit Zutphen dus heb daar nooit naar hoeven kijken haha, maar ik heb wel eens gehoord dat er een aantal mensen via airbnb kamers verhuren! Heb net even snel gekeken en kwam bijv deze tegen: https://www.airbnb.nl/rooms/7543647?checkin=23%2F04%2F2016&checkout=24%2F04%2F2016&s=hpmxtQcL

Weet alleen niet of je als gast of exposant wil komen, want ik kan er nergens bij vinden of huisdieren welkom zijn.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:40

huisdier moet kunnen want ik wil met Mila meedoen :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:43

Ah leuk! :D Dan is het denk ik wel de moeite waard om ze eens een berichtje te sturen! Ik heb geen idee verder hoe airbnb werkt, zelf nog nooit via daar iets gedaan, maar misschien kan je wel gewoon vragen stellen ofzo. Zou wel ideaal zijn als je een overnachting erbij hebt, anders is het wel een hele lange dag.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 12:56

eigenaar heeft ook een kat dus ik zal eens informeren :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:52

XKims, wat een vervelende katten geschiedenis... ik zou nu gaan voor 2 kittens

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:36

Hier is nu officieel de laatste kitten de deur uit... :(
Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:39

aaaahhh stil ineens dan he. Ze zijn ook wel erg leuk dus ze zullen ook wel snel hun gouden mandjes gevonden hebben

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:48

Heel stil! mamapoes slaapt gewoon rustig nu, ik ben benieuwd of ze nog gaat mauwen.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:31

Gewoon de moed niet laten zakken en ik zou ook twee kittens nemen nu en voorzichtig eens naar buiten als er groter zijn. Hier op 3 jaar tijd al zeven gesneuveld Rn we wonen ook heel afgelegen maar ondanks het verdriet is het plezier dat je eraan gehad hebt enorm.

Oh en wat doe je op een zondag en als je een kat bent? Juist net zoals alle andere dagen, lekker niks doen :P

Afbeelding

Had ik nu net mijn naam gehoord?

Afbeelding

Altijd moeilijk je eigen gefokte kittens te laten gaan, ken het ook en inderdaad heel leeg is het dan plots maar het is een geruststelling als ze een goeie thuis hebben gekregen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:06

Lijkt me idd dubbel als ze weg gaan. Je hebt ze toch een hele tijd in huis gehad!

Erin_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:19

Jack is alweer bijna 10 maand!
Jack maakt mij elke ochtend wakker als de wekker gaat, hij drukt dan zijn kopje tegen mijn mond aan <3

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:27

Wauw, hij is prachtig!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:16

flashgirlxxx schreef:
Jack maakt mij elke ochtend wakker als de wekker gaat, hij drukt dan zijn kopje tegen mijn mond aan <3

[ Afbeelding ]

Prachtig getekend <3
Badman kostuum ook een beetje :D

Erin_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 20:47

pluche_pluus schreef:
flashgirlxxx schreef:

[ Afbeelding ]

Prachtig getekend <3
Badman kostuum ook een beetje :D

Haha ik zei van de week ook dat hij op badman leek nadat ik een foto van hem had gemaakt die erg donker was uitgevallen :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:31

Jack is gaaaf!!!

Wat is denken jullie beter, als ik met vakantie ga; Sammie thuis en dat er iemand 1x per dag hem verzorgd of naar een pension?

Sammie vind het wel heel erg als die alleen thuis is en is blij als je lang weg bent geweest dat die je weer ziet.
Vorig jaar zat die in pension en heb ik hem ziek terug gehad (lag ook aan dat pension)

Lastig, wie heeft advies??

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:45

Ik heb altijd iemand die hier 2x per dag een hele tijd is maar dan zijn er meer katten. In jouw geval zou ik een goed pension zoeken

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:14

als wij op vakantie gaan, komt er ook altijd iemand, house en pet keeper spelen, ja met vijf paarden, hond drie katten, konijnen kippen enz, kan ik niet iemand ieder dag laten komen, dan zijn ze al een halve dag bezig :P

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:44

Een goed pension is zo lastig, ik wil dat die niet in een klein hokje komt...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 22:53

Jeetje die kittens (britten? of perzen? ) en die Jack zijn echt prachtig! en Fotsy die van jou ook <3

Ruby, is het niet mogelijk dat die ergens uit logeren gaat?

Ik denk dat ik een hoge krabpaal bij dierenvilla wil gaan halen, kost een rib maar dan kunnen ze wel lekker de hoogte in. Gaat mijn oude krabpaal er iig uit.
Ik heb een superhandige krabton van 1.40 hoog die echt van super kwaliteit is, dus daar ben ik echt heel tevreden mee. Gebruiken ze allebei ook om lekker in of op te slapen :j

Dacht aan deze al vind ik hem wel echt huge :')
http://static.webshopapp.com/shops/0229 ... 1423933126

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 23:04

Dat is een echte XXL krabpaal haha

Wij hebben deze vandaag besteld via zooplus.
Vond ik het voordeligste voor de hoeveelheid opties & hoogte van de paal.

http://m.zooplus.nl/shop/katten/krabpaa ... 0cm/502755

Kunnen ze lekker de hoogte in. Mogelijk gebruik ik nog oude onderdelen van de kleine krabpaal voor op de muur zitjes te maken.