Ik ben niet nu op zoek naar een pup, nouja niet actief. Maar wel alvast aan het kijken naar fokkers en hopelijk mij vast op een wachtlijst laten zetten.
Ik zou graag in 2023 of 2024 een pup erbij willen hebben, dus dat duurt nog eventjes. Maar mijn wensenlijst is groot, dus ik ben maar vast begonnen met zoeken
Het was in het begin nog een beetje lastig met onze andere hond maar ze zijn nu al veel toleranter naar elkaar dan in het begin, dus het gaat duidelijk de goede kant op.
Verwacht wordt begin 2022 dus nu het zo herfstig weer is geworden voelt dat alweer een stapje dichterbij
en wordt komende donderdag 29 jaar. Ik ben dierfotograaf en manager van een dagopvang voor honden in het dagelijkse leven
echt een nachtmerrie...
Het uitkijken naar de komst van een pup en alles wat erbij komt kijken is wel een goede manier om jezelf bezig te houden ja! Heeft mij ook onwijs geholpen om door het verdriet van het verlies van onze vorige hond heen te komen bv. Begin 2022 is inderdaad gevoelsmatig dan niet heeeel lang meer nee.