Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:@Nicky wat fijn zeg, dat het zo'n enorm positieve ervaring was! Zeker als je er zo lang voor in de auto gezeten hebt.
Heerlijk, ik hoop met je mee dat alles goed gaat en dat Storm inderdaad bij jullie komt wonen!
IMJ schreef:Oh wat een schatje zeg!
Ik vind zo'n puppytest wel interssant! Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Skippy01 schreef:@nicky logisch wel ja als zij echt werken ermee, dat ze er een met aanleg willen aanhouden. Je gaat er natuurlijk vanuit dat zij uit ervaring inmiddels wel weten welke 'in principe' die aanleg gaat tonen. Maar ja, je kunt er altijd een keer naast zitten...
@nynkster ik denk dat ook steeds ja! Ze zijn voor mijn gevoel best fijntjes, deze.
Kaus schreef:Ik hoop niet dat Dundy loops wordt, Denies. Zou een flinke verrassing zijn![]()
Ik hoop ook dat hij morgen weer de oude is. Hij slaapt nu ook wel enorm veel maar is wel vrolijk als ik hem aandacht geef. Ik wil vooral eigenlijk dat ie weer even gaat poepen. Als dat normaal is, is het prima. Maar als het niet normaal is, ga ik toch morgen even langs de DA met een stukje ontlasting.
cinniz123 schreef:Hier de hondjes weer even aan het kauwen gezet.
Wappie dr melk tand zit dan toch los.
Die begon afgelopen week ineens met alles slopen dus gelijk even gekeken en ja hoor hij zat los.
Vanwege de corona was ik er nog niet voor bij de dierenarts geweest dus nu heb ik een keer geluk en gaat het me geen knaken kosten![]()
Maar ja parel dr oog is wel weer rood dus dat zal wel weer ellende worden.
Had liever gehad dat dat niet meer terug zou komen.
[ [url=m/tmxt1C.jpg]Afbeelding[/url] ]