Ik heb regelmatig de kanarie van mijn oma hier gehad. En juist hier ging hij meer fluiten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kimley schreef:Zebravinken piepen de hele ganse dag door.. dus absoluut niet stil
En met popjes blijven ze kweken en alleen mannen word waarschijnlijk vechten![]()
Waarom geen kanaries? Schoon.. en de mannen zingen mooi!
Kimley schreef:Ja klopt lori's eten voornamelijk fruit in van die speciale cups. Wel hele leuke vogels! Maar zoveel werk.. en het plakt gigantisch!
Kimley schreef:Wij hebben nep planten in de vlucht met jonge zebravinken maar die worden echt aan de randjes wel aangevreten..![]()
Ik vind diamant duifjes zelf heel mooi, verschillende kleuren. Niet te groot ook en hun geluid is heel zacht en schattig. Een goede rustige vogel om samen te houden met andere. Zebravinken kunnen erg terretoriaal zijn, vooral naar andere mannen en kunnen plukken..
Kimley schreef:Er zijn heel heel veel tropen.. alleen dan zit je er wel mee dat ze dus in de winter onverwarmd buiten zitten. Daar kunnen die alle goed tegen.
Misschien gouldamadines? Mooie kleurtjes.. En als je ze van een koud kweker koopt kunnen ze ook buiten