Boris stofzuigt het naar binnen , ik meng er grotere volwassen brok door zodat hij kauwen moet . Na castratie als zak kittenbrok.op is dan ga ik over op volwassen voer , dan is hij 7 maanden (heb nog voor een maand kittenvoer) kan perfect
voertoren of antischrokbak werken goed tegen het schrokken. Antischrokbak is voor ong €0,80 te koop bij action trouwens. Je kunt ook een doosje pakken, gaten in de zijkanten en bovenkant maken en daar de brokken in douwen, dan moet 'ie hengelen naar z'n voer.
Mandyy
Geplaatst: 06-02-16 16:07
Noa en Mel hebben onbeperkt brokken maar blijkbaar is dat niet genoeg...
haha, menseneten is altijd aantrekkelijk. Mo mag niet van m'n bord eten, maar als ik dat bord op de grond zet of op tafel laat staan en wegloop eet ze er natuurlijk wel van. Maar kan tegelijk ook een biefstuk oid op het aanrecht leggen, de hele dag weggaan en als ik thuis kom ligt die biefstuk onaangeraakt op het aanrecht.
het gaat even niet zoals ik wil want ik had net alle foto's van Lux willen plaatsen maar degene die nu op zijn kant staan moeten wel zo anders kloppen ze qua formaat niet
Tonic niest veel, althans, hij heeft toch wel paar x per dag een vreselijk smerige nies waarbij het snot in het rond vliegt, letterlijk. Denk dat ik over anderhalve week eff naar de dierenarts ga.