Onze guppen zijn ook gekoppeld. Hele fijne intro, zonder egelen e.d. Binnen 2 dagen zaten ze met zijn allen weer in een volle, grote kooi
Helemaal blij. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Helemaal blij.
Twee mannetjes van bijna 8 weken, ga ze morgenavond ophalen

Kan me ook echt niet meer voorstellen dat m'n andere twee zo klein zijn geweest, die lijken nu echt enorm
Maar nu met die kleintjes erbij is het weer helemaal goed gelukkig. Heb ze nu met z'n vieren bij elkaar in de kooi en Frummel en Muis hebben zich ontpopt tot een waar homosetje
Continu de kleintjes wassen en met z'n allen op een hoop slapen en zich laten gebruiken als speeltoestellen, zo schattig! En naar elkaar zijn ze ook weer lief
Gisteravond bij de DA geweest. Het stomme is dus dat ze het van mij zou kunnen hebben, ik voel me echt heel gemeen.. En de 'smakelijke suspensie' vindt Eve ook niet zo smakelijk
Dus volgens haar ben ik ook gemeen haha. Duimen dat de andere 3 gespaard blijven!
Wel een mooie leeftijd! 
Gelukkig zijn er ook genoeg leuke dingen, zoals nieuwe rittens! Stuk voor stuk droppies!
Het worden flinke mannen
Ze zijn zo lief

Er zit 10mg/ml in voor 50kg, dan 20 druppels in één mL dus dan zou een druppel genoeg zijn voor 2,5 kg. Een andere dierenarts die er werkt raadde stronghold aan, daar is namelijk wel een dosering voor ratjes van bekend.

Zo heb ik gister ook een hele tijd met Muis gezeten
Mooie leeftijd ook al zeg!