Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tigress schreef:Boren, klemmen? Voorkeur daarvoor?
Ik heb deze, en ben er zeer tevreden over.
[ [url=m/7GcxjR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan hem zowel boren als klemmen, ik gebruik het met het klemsysteem.
Hij kan naar beide kanten open, valt makkelijk dicht (dus je hoeft hem niet dicht te trekken zelf). Ze hebben hem ook zonder kattenluikje, maar die heb ik dus voor mn kat gekozen
Shaya_ schreef:Wij hebben een hele leuke workshop fun en cirkeltraning gehad afgelopen maandag. Nero was zo goed zijn best aan het doen!
Vanmorgen eindelijk weer eens een agility les gehad en hij deed zo goed werken. Mijn toppertje![]()
[ [url=m/LRi7RA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NH9qLI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Little_Gift schreef:Nou ja dit is toch een deeltopic waarin ook shaya zelf vanalles deelde over de honden waaronder pas geleden nog hoe ze Tommy zouden houden...
Dus waarom zou dit dan niet besproken mogen worden?
Ik heb geen oordeel geuit, enkel gevraagd of dit haar advertenties waren...
Hoe meer bereik, hoe meer mensen kunnen meekijken of helpen immers...
Shaya_ schreef:Ik denk als je de advertenties en namen erin ziet zelf wel weet dat het onze honden zijn.
Pb was inderdaad fijner geweest dan het zo in het topic te knallen.
Shaya_ schreef:Nee Tommy komt niet van een rasfokker. Nero wel maar een hobbyfokker die geen honden terug neemt.
Met een 3 en 5 jarige in huis kom ik gewoon tijd te kort voor de honden voor mijn gevoel. Alles komt enkel op mij neer want mijn man is onervaren qua honden en krijgt ze niet gehandeld. Wilt daarom niet met ze wandelen. Even duidelijk, ligt aan mijn man, niet de honden
Met Nero heb ik recent idd een fun en cirkeltraning workshop gevolgd. Volg ook nog agility lessen al is er nu zomerstop en zijn heel veel lessen afgezegd dit jaar door het weer.
Met Tommy heb ik nog een hele tijd gehoorzaamheid gedaan maar nu heeft de oudste op maandag zwemles en krijg ik dat niet meer gehaald.
Honden zijn gelukkig maar het is echt een gevoelskwestie dat we ze meer kilometers in de poten gunnen.
Dit is ook het laatste wat ik hierover in het topic deel. Mocht er oprechte interesse verder zijn kan dit via pb.
Heb geen behoefte om me hier te moeten 'verdedigen' want zo voelt het wel.
KimD schreef:Wat een plaatje! Gedurft wel, om direct zo'n vakantie te doen en ook een beste planning met Rabiës.
cursebreaker schreef:KimD schreef:Wat een plaatje! Gedurft wel, om direct zo'n vakantie te doen en ook een beste planning met Rabiës.
Dacht ik ook net aan haha! Is krap geweest qua planning denk ik?![]()
Het is wel een dropje zeg!
Maar 1,5u alleen al? Dat gaat snel, doet ie knap dan haha. Met alle wil in de wereld en hoe goed Arya het deed met opbouwen toen, tikten we de 1,5u nog niet aan op die leeftijd. Al heb ik dat ook nooit geprobeerd zolang in die leeftijd dus misschien had ze het wel gekund haha.
nanoukkie schreef:Ja, de puppy was eigenlijk helemaal niet gepland, maar de vakantie wel al![]()
Hij heeft zijn inenting gehad, maar de inwerktijd was niet voldoende voor het vertrek inderdaad. We hebben het er op gewaagd en we hebben geen controle gehad. De DA zei overigens dat we voor de ziekte zelf geen schrik moesten hebben, anders had ik het niet gedaan. Maandag gaan we voor zijn tweede spuitje. Volgende week of de week erna wil ik graag ook voor de eerste keer naar een trimsalon gaan, dit gaat op termijn sowieso nodig zijn met zijn lange vacht.