Puppy Erbij 2021

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KimmeL
Berichten: 201
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: In 't Zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:47

Remembrance, wat een leukerd, veel plezier met de pup alvast!

Zonnebloem, lijkt me idd wat aan de vele kant qua plasjes. Zal onderling zeker wel verschillen maar als voorbeeld ging onze in het begin elk uur ongeveer even naar buiten.

De onze is na een pauze weer terug in de wisselfase. Kauwbehoefte nam opeens heel erg toe, en nu regent het vooral kiezen en hoektanden. Hij pakt braaf alleen z'n eigen spullen, maar niets is meer bestand tegen meneer sloopkogel :+. Kong spullen is hij ook binnen 1 dag doorheen (knuffels, wubba etc). Dus mocht nog iemand tips hebben.

cinniz123

Berichten: 4432
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:51

De mijne was heel blij met haar Nylabone

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:02

Nylabone sleutels was Arya heel blij mee hier, zoals je al wist hihi, maar we hebben van Nylabone ook bot vormen gehad e.d. en die vond ze ook fijn.

En de wat stevigere gedroogde natuurlijke snacks zijn ook altijd fijn voor ze in die fase :)

Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:23

Cody houdt ook van kauwen en die is inderdaad ook fan van Nylabone

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-21 21:54

Envie kauwt ook graag op de puppy nyla

_KimmeL
Berichten: 201
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: In 't Zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 23:10

Nylabone in diverse varianten wordt idd flink gebruikt al. Maar hij wisselt ook graag met zachte dingen/knuffels alleen die gaan er dus wel heel snel doorheen nu. Dit is de schade van vanmiddag, hierna sneuvelde de wubba nog, en de staart van een knuffel:

Afbeelding
*voor de oplettende kijker, dino is al een paar keer genaaid, hij had ook nog een neus-hoorn

Ik heb nu IKEA knuffels zonder aanhangsels/ledematen, hopelijk komen die de week nog door :P

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 23:36

Die dino is hier ook favoriet :D had in de zomervakantie wat kleine gaatjes die ik moest opereren maar hij is nog helemaal compleet hier haha. (Foto van 10 wk oude pinto <3 )
Afbeelding

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 23:39

Jaxx heeft deze bal als favoriet op t moment.

Afbeelding

Er zat een handvat aan. Die is vakkundig gesloopt door Jinn. Geen idee waarom. Die sloopt nooit wat.
Nu is de bal lek maar Jaxx vind hem geweldig. Oke prima

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 07:05

Wat een leuke knuffels!

Jaxx met zijn vrolijke hoofd :)

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 08:19

JesdaJinn schreef:
Jaxx heeft deze bal als favoriet op t moment.

[ [url=m/WYHPgi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zat een handvat aan. Die is vakkundig gesloopt door Jinn. Geen idee waarom. Die sloopt nooit wat.
Nu is de bal lek maar Jaxx vind hem geweldig. Oke prima


Die had Arya ook. 2 minuten :')
Hadden we mee naar Frankrijk genomen zodat ze ermee kon ravotten in de tuin. Ik heb normaal geen sloperd maar herder tanden kan ie schijnbaar toch niet goed hebben :=



Die DINO is echt zo LEUK <3

Kiimm_

Berichten: 3161
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:03

Hahaha, Jaxx kijkt echt te schattig op die foto <3

Zoek de verschillen:
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:11

Hahahaha en ik tegen Arya altijd al zeggen dat ze een mudpig is, maar Cody is wel een overtreffende trap :') :') :')

--

Wij net een rondje gedaan met een van Arya's favoriete maatjes, Oscar. Oscar heeft sinds een aantal maanden een half broertje erbij, dus die was ook gezellig mee. Heeeerlijk zo'n jonge Golden pup die lekker rond darteld. Krijg ik een instant smile van op m'n gezicht haha.

Let niet op Arya's snoet hier en daar. Dat monster van mij heeft echt altijd een schuimbek en dan hangt d'r hele kop (of andere honden als ze gaat happen #SpreadTheLove; KimD kan dit beamen want een aantal van haar honden zitten regelmatig onder :')) onder na het spelen met anderen :') Geeft nog een extraatje aan de 'aggressieve herder' look. Maakt het plaatje compleet :')

Arya be like 'ik ben dan wel geen puppy meer maar je hebt Snoepjes voor de puppy? IK BEN ERBIJ'
Afbeelding

Oppas spelen bij het jong grut
Afbeelding

Oscar uitdagen om te spelen
Afbeelding

Hadden nog een mede wandelaar - een van de 'vasten' hier in het losloop gebied - die een stuk meegelopen heeft. En erna nog een buitenlandse berghond die tot bijna terug bij de parkeerplaats mee is gelopen, die vond onze groep ZO leuk. Op het eind maar blijven wachten en toen kwam de eigenaar, die vond het schijnbaar eerder al niet zo belangrijk om z'n hond terug te komen halen dus we waren toch maar doorgelopen en hadden zoiets van dan zien we 'm straks vast wel en jawel :j
Afbeelding

Afbeelding

Op Arya's insta (in m'n onderschrift te vinden) staat ook nog bewegend materiaal, voor wie wil :') :j

_KimmeL
Berichten: 201
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: In 't Zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:46

Noox, jaaa de Dino is tof hea, schattige Pinto. Koda heeft hem ook al sinds het begin en sliep hier altijd mee in de bench. De knuffel is tussentijds wel gekrompen (2 vs 4 maanden):

Afbeelding

Helaas hebben ze hem momenteel hier niet meer in de collectie, dus ik heb nog geen vervanger haha.

Kimm, oei modderige Cody. Hij was duidelijk toe aan een spa-treatment :P

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:10

Kiimm_ schreef:
Hahaha, Jaxx kijkt echt te schattig op die foto <3

Zoek de verschillen:
[ Afbeelding ]


Hihi ieuwww je zit under the mudder

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:12

@cursebreaker leuk groepje zo bij elkaar

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:28

_KimmeL schreef:
Noox, jaaa de Dino is tof hea, schattige Pinto. Koda heeft hem ook al sinds het begin en sliep hier altijd mee in de bench. De knuffel is tussentijds wel gekrompen (2 vs 4 maanden):

[ [url=m/rz5KIK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas hebben ze hem momenteel hier niet meer in de collectie, dus ik heb nog geen vervanger haha.

Kimm, oei modderige Cody. Hij was duidelijk toe aan een spa-treatment :P


Jaaa het was ook Pinto’s benchknuffel <3 voor zijn eerste verjaardag wil ik hem de grotere versie geven :P als symbolisch iets haha.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:40

Gezellige wandeling zo met arya.

En een gekrompen knuffel haha, hondje wordt te groot.

Wij zijn vertrokken voor onze camper vakantie. Rijden nu in België zijn onderweg naar Frankrijk. Ivy doet het braaf met rijden.

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:54

Fijne vakantie!

JesdaJinn

Berichten: 10491
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:23

Jaxx is intussen 11 maand en 3 dagen. We zijn nog steeds bezig met gehoorzaamheidstraining en hij doet het zo leuk. Hij vindt het ook erg leuk om te doen.
Vandaag een filmpje laten maken van de oefening plaats sturen. Wat doet ie t goed hé.


Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 10:29

JesdaJinn schreef:
Jaxx is intussen 11 maand en 3 dagen. We zijn nog steeds bezig met gehoorzaamheidstraining en hij doet het zo leuk. Hij vindt het ook erg leuk om te doen.
Vandaag een filmpje laten maken van de oefening plaats sturen. Wat doet ie t goed hé.

[ Video ]

Knapperd, fijn als ze het zo leuk vinden om te werken.

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 12:10

Ik ben een beetje afwezig momenteel.

We hebben donderdag avond een “pup” (hij is nu 2,5 jr) uit ons eerste nestje die we uitgeplaatst hadden zitten opgehaald.
En zijn nu opzoek naar een actief baasje voor deze vent
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:23

Volgende week gaan we kijken.
Allebei de teefjes hebben tan… kan ze op de foto niet echt uit elkaar houden hihi dus hoop dat ik nu 2 verschillende foto’s heb gepakt
Afbeelding

Afbeelding

KarinW86

Berichten: 5275
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 17:24

kiwiwitje schreef:
Ik ben een beetje afwezig momenteel.

We hebben donderdag avond een “pup” (hij is nu 2,5 jr) uit ons eerste nestje die we uitgeplaatst hadden zitten opgehaald.


Succes met zoeken naar een goed huisje

kiwiwitje

Berichten: 20166
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-21 17:32

KarinW86 schreef:
kiwiwitje schreef:
Ik ben een beetje afwezig momenteel.

We hebben donderdag avond een “pup” (hij is nu 2,5 jr) uit ons eerste nestje die we uitgeplaatst hadden zitten opgehaald.


Succes met zoeken naar een goed huisje

Dankjewel!

Uit elkaar houden is altijd lastig zeker vanaf de foto’s haha

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 10:33

Leuke poedel pupjes met dat tan.

Kiwitje succes met een goed huisje zoeken, knappe bink is het.

Hier gister naar Frankrijk gereden met de camper, slecht weer maar nog droog in het bos kunnen lopen. Maar vanaf eind vd middag en nu nog onwijze regen niet normaal. Moesten vanmorgen eerst de camper verplaatsen anders stonden we in mega diepe plassen. Gelukkig gedraagt Ivy zich tot nu toe goed, slaapt met rijden of kijkt lekker naar buiten maar is rustig en ook als we eenmaal staan bleef ze rustig binnen terwijl ze normaal terror is als ze de energie niet kwijt kan. De andere twee zijn altijd braaf en makkelijk. Ze blaft wel naar voorbij gangers af en toe heel irritant. Maar trots op der. Hopelijk krijgen we nog beter weer.

Ivy snapte niet dat wij boven gingen slapen dus ben met Ivy beneden gaan slapen en deed ze super.