Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 00:22

Normaal slikken ze ze door maar als je geluk hebt vind je er een enkel keer 1 terug.
Stofzuigerzak uitpluizen na het stofzuigen levert ook nog kans op het vinden van tandjes. :)
Ze zijn wel klein, iets groter dan kattenbakgrit maar dus je kijkt er vrij makkelijk overheen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 00:25

Heb van Noa een tand omdat ie in m'n fleecedeken was blijven haken. :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 07:10

Skye is gisteren ook gesteriliseerd :(:) ze heeft een medical pet shirt aangekregen alleen ze durft er niet mee te lopen... Beetje sneu, als het straks niet beter is doe ik heb wel even uit zodat ze iig naar de kattenbak kan.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:32

_Karlijn schreef:
Skye is gisteren ook gesteriliseerd :(:) ze heeft een medical pet shirt aangekregen alleen ze durft er niet mee te lopen... Beetje sneu, als het straks niet beter is doe ik heb wel even uit zodat ze iig naar de kattenbak kan.

Ik heb hier geel lang niet gereageerd erg druk met van alles. Maar mila is 2 weken terug gesteriliseerd en ook zo shirt. Ze liep er niet mee alleen maar liggen terwijl ze normaal een grote terror is. Na 2 dagen uitgedaan en ze was weer zichzelf. Hechtingen Zaten onderhuids en ze zat er absoluut niet aan.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:05

Ja hier net zo, heb hen net dan ook uitgetrokken. Ze was meteen haar oude blije zelf weer :) ik hou in de gaten of ze niet aan de wond komt, maar tot nu toe gaat het goed.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:33

Ik had een kap eerst mee, nou dat vond ik wel zo zielig, ze kon niet eten en drinken, bleef hangen achter de stoelpoten, en ze liep al zo wankel :(:) Dus die was vrij snel af. Ik dacht ook dat ze er niet aan zat, maar toen was het ineens helemaal rood en dik, dus toch zo'n rompertje gehaald, en ik wilde dat ik die gelijk had meegekregen. Ik vond ze ideaal, en mijn kat deed er alles mee, nou is ze ook wel makkelijk hoor, kon het zo aan en uittrekken elke paar uur om de wond te bekijken :))

Hoe zit dat bij mannetjes, moeten die nog iets om/aan als ze gecastreerd worden?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:37

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat ze zo schattig was even de oude foto's boven gehaald haha, ze is nu allang niet meer zo klein :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:39

:~ zo cute

Volgende week dierenarts bellen, dan kan Boris ook ballen uitzwaaien +:)+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 15:54

Voor Noa staat over een maand een afspraak.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:06

Ohh arme poesjes allemaal. Worden allemaal zomaar hun mannelijkheid afgepakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:39

Of vrouwelijkheid :') , Boris wel zijn mannelijkheid .

Arme Noa moet ook :*

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:44

Ohh ik meende alleen heren gezien te hebben :o

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:25

Noa is een dame! :j

Wat doen jullie met de schatjes als jullie op vakantie gaan?
Wil in oktober twee weekjes weg maar vind het wel zielig.
Gezien het feit dat ze hier maanden hebben moeten wennen en Mel nog aan het wennen is wil ik ze niet naar een andere omgeving doen. Mijn ouders zijn bereid dagelijks langs te gaan. Super lief! Maar toch vind ik het zielig! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:26

Ome M komt dan! (Mijn broer ) , de konijnen de hamsters en katten slaat hij niet over

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:31

Bekende komt dan tweemaal daags poesje voeren. Eten & naar buiten, in de middag naar binnen & eten.

Beetje schaars in de aandacht, maar dan waardeert poes de aandacht weer als we er zijn. :') :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:33

Heel simpel, niet op vakantie :+ Ben nog nooit op vakantie geweest, maar dat ligt meer aan de rest van de dieren. := Voor de katten en honden zijn de buren of familie wel bereid te zorgen voor een weekje of 2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:34

_O-

Je hebt wat een boerderij toch?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:56

Paard is bij mij weer geen probleem.
Heb bijna een jaar het paard van vriendin gedaan ivm haar zwangerschap, dus wil zij ook wel 2 weken die van mij doen. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 23:57

Paarden zijn in de zomer ook niet zo'n probleem, maar voor een kudde schapen en koeien vind je wat moeilijker oppas :P

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:08

Mo gaat gewoon mee op vakantie en als dat niet kan gaat ze uit logeren bij iemand die ze kent of er komt iemand die tijd in mijn huis. :)
Voor kortere periodes komt m'n bovenbuurvrouw 1-2x daags voeren/kattenbak scheppen/kroelen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 00:29

Ik breng ze naar m'n ouders, waar dan een oppas is voor alle dieren thuis. Laatste vakantie heb ik ze bij mijn zus haar vriend en hun katten gebracht.
En heb ook wel genoeg mensen die ze wel willen voeren gewoon in m'n eigen huis. Ga wel vaak weekend naar m'n ouders, dan redden ze zich ook 2 dagen en nachten alleen ;)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 07:04

Ik breng Dushi naar een vriendin!
En de konijntjes worden hier thuis verzorgd!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 10:16

Mijn schoonzus komt dan eten geven en bak verschonen

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 10:55

Ik heb een beetje een probleempje met Mario. Ik wissel af en toe af met voer tussen Perfect Fit Sterilcat en Purina One Sterilcat, net wat er in de aanbieding is. Nu ging dat eigenlijk heel goed, maar lijkt hij de Perfect Fit iets minder lekker te vinden. Hier at hij rustig van, en iets minder. Wat ik eigenlijk wel heel positief vind. Het viel mijn vriend ook op, hij zei al dat Mario de brokjes van Purina lekkerder vind. Nu had ik die dus weer gehaald, en die schrokt hij echt veel te snel naar binnen, alsof hij nooit eten krijgt. Ik heb het gevoel dat de voedingswaarden daarin wat minder goed zijn. Ik kan 's ochtends een volle bak neerzetten en dan heeft hij het binnen 5 minuten op. Met de brokjes van Perfect Fit was hij ook wel gulzig als hij veel honger had, maar die zijn iets groter en daar deed hij wat rustiger mee.

Ik vraag me eigenlijk af wat ik het beste kan doen? Ik geef altijd 3/4 keer per dag brokjes, 'S ochtends, af en toe 's middags (als hij 's ochtends heel vroeg heeft gekregen), rond een uur of 5 en 's avonds laat.
Het is heel vervelend dat hij als hij een volle bak op heeft na een half uurtje alweer aan het miauwen is. Volgens de zak krijgt hij al veel te veel. Hij heeft verder geen overgewicht en groeit niet gigantisch veel.
Ik wil vandaag eigenlijk proberen om eens onbeperkt te geven, zodat hij zelf het besef krijgt dat er altijd brokjes zijn, dus dat hij rustig aan kan doen.

Iemand nog tips?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 11:32

Mijn katten schrokten ook alles op, en dan kwam het er later weer uit.
Heb nu een voertoren staan van cat it, was even wennen voor ze maar gaat super!
Savonds zit er gewoon nog voer in, en als ze honger hebben gaan ze gewoon moeite voor hun voer doen

Afbeelding
Afbeelding